Primăria Suceava încheie contracte cu 10 „implementatori” de proiecte cu finanţare externă
• În noua organigramă este prins, de asemenea, şi postul de arhitect şef, funcţie prevăzută prin lege, dar neocupată de mai mulţi ani
Primăria Suceava va avea în organigramă un număr maxim de 733 de posturi. Aceasta în urma aprobării, de către consilierii locali, a noii organigrame şi statului de personal, conform OUG nr. 63/2010, măsurile guvernamentale afectând paratul propriu şi serviciile publice de subordonare locală fără personalitate juridică. Cele 733 de posturi cuprind inclusiv funcţiile de primar, viceprimar şi secretar la municipiului, dispoziţiile actului normativ amintit neaplicându-se personalului finanţat din capitolele bugetare de asistenţă, asigurări şi asistenţă socială, învăţământ şi sănătate. Până la data aplicării acestor reglementări, administrativul local sucevean avea un total de 843 de posturi, efectiv concediaţi fiind 33 de poliţişti comunitari şi 4 lucrători ai Serviciului de evidenţa a populaţiei, restul posturilor desfiinţate figurând ca vacante şi neocupate.
Cu acelaşi prilej, operate au fost reorganizări în cadrul birourilor, serviciilor, compartimentelor, serviciilor şi direcţiilor aparatului de specialitate, acesta vizând atât structura funcţională, cât şi numărul de lucrători.
Astfel, înfiinţat este Compartimentul de implementare a proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, cu 10 posturi contractuale. Structura va funcţiona subordinea primarului, posturile respective având caracter temporar, cu existenţă condiţionată de intervalul de timp în care sunt implementate proiectele cu finanţare de peste 10.000 de euro. În noua organigramă este prins, de asemenea, şi postul de arhitect şef, funcţie prevăzută prin lege, dar neocupată de mai mulţi ani.