Din cauza lucrărilor la noul pod
Circulaţie ştrangulată la Molid
· Traficul va fi dirijat pe o variantă ocolitoare prevăzută doar cu singură bandă, pe motiv de apariţie a blocajelor conducerea, CJ solicitând CNDANR suplimentarea cu încă un fir
· Constructorii şi poliţiştii vor trebui să ia măsuri urgente de semnalizare şi mărire a aderenţei carosabilului de pe Mestecăniş, acesta din urmă fiind vinovat de zeci de accidente de circulaţie
Sensul giratoriu lărgit din zona industrială Şcheia va fi dat în folosinţă după 15 septembrie. Afirmaţia aparţine şefului executivului judeţean, Gheorghe Flutur, care precizează că deja au început lucrările de marcare pe carosabil şi de semnalizare pe verticală. În cadrul întâlnirii de ieri, de la Palatul Administrativ, cu factorii implicaţi în lucrările de modernizare la DN 17, s-a subliniat că amenajarea este de natură să descongestioneze traficul, inclusiv cel din perimetrul comercial. Probleme au apărut în legătură cu mutarea stâlpilor de la vechea reţea de troleibuze şi amenajarea de trotuare pentru pietoni, în vederea adaptării participanţilor la trafic la noile condiţii, în zonă urmând a fi masate 3-4 echipe de poliţişti de la rutieră. Marcarea şi semnalizarea pe ruta Suceava-Gura Humorului este aproape la final, excepţie făcând o porţiune din drum aferentă localităţii Ilişeşti. De altfel, pe porţiunea respectivă sunt necesare lucrări suplimentare, din cauza pânzei freatice ridicate, solul fiind afectat de alunecări. Deocamdată, se va face doar o recepţie preliminară a investiţiei, expertiza întocmită recomandând adoptarea unei noi soluţii, aceasta intrând în proiectare în perioada următoare. Pe de altă parte, Conducerea Consiliului Judeţean va face demersuri al Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, în vedere includerii unei benzi suplimentare pe podul provizoriu de la Molid, cel vechi de pe DN 17 fiind dărâmat pentru a lăsa loc unuia nou. Decizia a fost luată ieri, Gheorghe Flutur. exprimându-şi nedumerirea că proiectul prevede doar o singură bandă de mers. Execuţia la noul pod va demara săptămâna viitoare, singura banda prevăzută cu semafor strangulând şi îngreunând traficul. „Vine iarna, nu există o variantă de ocolire şi vom avea probleme cu urgenţele, cu Salvarea şi altele, cu atât mai mult cu cât maşinile trebuie să stea şi la trecerea la nivel cu calea ferată din apropiere”, a spus Gheorghe Flutur.
În vizor au fost luaţi constructorii de la Mochlos, care nu au avut reprezentanţi la întâlnire, pe motiv de concediu. Acestora, cât şi Serviciului Poliţie Rutiere, li s-a solicitat să găsească soluţii de mărirea a aderenţei carosabilului de pe Mestecăniş, înspre Iacobeni, unde, din cauza aluviunilor şi rugozităţii scăzute a stratului de uzură a asfaltului, au loc zeci de accidente de circulaţie.
Circulaţie ştrangulată la Molid
· Traficul va fi dirijat pe o variantă ocolitoare prevăzută doar cu singură bandă, pe motiv de apariţie a blocajelor conducerea, CJ solicitând CNDANR suplimentarea cu încă un fir
· Constructorii şi poliţiştii vor trebui să ia măsuri urgente de semnalizare şi mărire a aderenţei carosabilului de pe Mestecăniş, acesta din urmă fiind vinovat de zeci de accidente de circulaţie
Sensul giratoriu lărgit din zona industrială Şcheia va fi dat în folosinţă după 15 septembrie. Afirmaţia aparţine şefului executivului judeţean, Gheorghe Flutur, care precizează că deja au început lucrările de marcare pe carosabil şi de semnalizare pe verticală. În cadrul întâlnirii de ieri, de la Palatul Administrativ, cu factorii implicaţi în lucrările de modernizare la DN 17, s-a subliniat că amenajarea este de natură să descongestioneze traficul, inclusiv cel din perimetrul comercial. Probleme au apărut în legătură cu mutarea stâlpilor de la vechea reţea de troleibuze şi amenajarea de trotuare pentru pietoni, în vederea adaptării participanţilor la trafic la noile condiţii, în zonă urmând a fi masate 3-4 echipe de poliţişti de la rutieră. Marcarea şi semnalizarea pe ruta Suceava-Gura Humorului este aproape la final, excepţie făcând o porţiune din drum aferentă localităţii Ilişeşti. De altfel, pe porţiunea respectivă sunt necesare lucrări suplimentare, din cauza pânzei freatice ridicate, solul fiind afectat de alunecări. Deocamdată, se va face doar o recepţie preliminară a investiţiei, expertiza întocmită recomandând adoptarea unei noi soluţii, aceasta intrând în proiectare în perioada următoare. Pe de altă parte, Conducerea Consiliului Judeţean va face demersuri al Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, în vedere includerii unei benzi suplimentare pe podul provizoriu de la Molid, cel vechi de pe DN 17 fiind dărâmat pentru a lăsa loc unuia nou. Decizia a fost luată ieri, Gheorghe Flutur. exprimându-şi nedumerirea că proiectul prevede doar o singură bandă de mers. Execuţia la noul pod va demara săptămâna viitoare, singura banda prevăzută cu semafor strangulând şi îngreunând traficul. „Vine iarna, nu există o variantă de ocolire şi vom avea probleme cu urgenţele, cu Salvarea şi altele, cu atât mai mult cu cât maşinile trebuie să stea şi la trecerea la nivel cu calea ferată din apropiere”, a spus Gheorghe Flutur.
În vizor au fost luaţi constructorii de la Mochlos, care nu au avut reprezentanţi la întâlnire, pe motiv de concediu. Acestora, cât şi Serviciului Poliţie Rutiere, li s-a solicitat să găsească soluţii de mărirea a aderenţei carosabilului de pe Mestecăniş, înspre Iacobeni, unde, din cauza aluviunilor şi rugozităţii scăzute a stratului de uzură a asfaltului, au loc zeci de accidente de circulaţie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu