Proaspătul sens unic lărgit nu cade bine şoferilor şi firmelor din zona industrială Şcheia
· Conducătorii de tir-uri se plâng că sunt forţaţi să calce pe insulele rutiere, iar agenţii economici reclamă că ocolesc sute de metri până a intra în propria curte
· Deoarece nu au fost amenajate trotuare, elevii şcheieni merg la şcoală pe marginea carosabilului intens circulat, riscând să fie accidentaţi
Mai mulţi conducători de maşini de mare tonaj se plâng de faptul că insulele cu borduri şi spaţii verzi de pe noul sens unic lărgit din zona industrială Şcheia le fac probleme la virajele strânse. Aceştia pledează pentru marcaje cu vopsea, pe carosabil, susţinând că, doar astfel, poate fi evitată distrugerea amenajărilor în cauză. Pe de altă parte, şeful Serviciului Poliţiei Rutiere, Laurenţiu Hermeniuc, precizează că elementele respective sunt de natură să permită circulaţia în regim de siguranţă, fiind, în acelaşi timp, chiar mai permisive decât normativele de profil în vigoare. „Bordurile nu permit manevrele interzise, care pot duce la accidente, canalizând traficul şi stabilind clar punctele de conflict”, a reliefează dl. Hermeniuc. La rându-i primarul comunei Şcheia, Vasile Andriciuc susţine, de asemenea, că amenajările în relief sunt mai mult decât benefice. „Este mai bine cu borduri, pentru că nu se permite haosul pe şosele. S-a venit cu fel de fel de propuneri, însă urmându-se bordura, autovehiculele sunt canalizate ordonat şi se circulă mai bine”, relevă edilul şef şcheian. Primarul Andriciuc reclamă lipsa trotuarele de pe marginea proaspetei porţiuni modernizate a DN 17, elevii care se deplasează la şcoală pe marginea carosabilului riscând să fie accidentaţi. Circumstanţele fiind destul de agravante, conducerea executivului judeţean s-a mobilizat în vederea disponibilizării fondurilor necesare, infrastructura pietonală din zonă urmând a fi înfiinţată în perioada următoare. Sensul giratoriu de la Şcheia i-a pus în dificultate şi pe agenţii economic riverani, care trebuie să fac un ocol destul consistent pentru a intra în curtea proprie din imediata apropiere a intersecţiei sau cărora lucrările de reabilitare le-au obturat accesul în incinta societăţii.
În urmă cu un circa 1 an, Consiliul Judeţean Suceava a transferat, în administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, 400 de metri din drumul judeţean DJ 178 A, în vederea realizării, în zona industrială Şcheia, de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România(CNADNR), a unei amenajări rutiere asimilabile unui uriaş sens giratoriu. În urma demersului, a fost introdus sens unic pe relaţia: ieşire din municipiul Suceava-pasajul de cale ferată Şcheia - fostul aerodrom - stânga, prin spatele firmelor Bermas şi Bucovina - ieşire stânga în DN 17, înspre Gura Humorului. Intrarea în Suceava dinspre Gura Humorului se face pe traseul deja consacrat
· Conducătorii de tir-uri se plâng că sunt forţaţi să calce pe insulele rutiere, iar agenţii economici reclamă că ocolesc sute de metri până a intra în propria curte
· Deoarece nu au fost amenajate trotuare, elevii şcheieni merg la şcoală pe marginea carosabilului intens circulat, riscând să fie accidentaţi
Mai mulţi conducători de maşini de mare tonaj se plâng de faptul că insulele cu borduri şi spaţii verzi de pe noul sens unic lărgit din zona industrială Şcheia le fac probleme la virajele strânse. Aceştia pledează pentru marcaje cu vopsea, pe carosabil, susţinând că, doar astfel, poate fi evitată distrugerea amenajărilor în cauză. Pe de altă parte, şeful Serviciului Poliţiei Rutiere, Laurenţiu Hermeniuc, precizează că elementele respective sunt de natură să permită circulaţia în regim de siguranţă, fiind, în acelaşi timp, chiar mai permisive decât normativele de profil în vigoare. „Bordurile nu permit manevrele interzise, care pot duce la accidente, canalizând traficul şi stabilind clar punctele de conflict”, a reliefează dl. Hermeniuc. La rându-i primarul comunei Şcheia, Vasile Andriciuc susţine, de asemenea, că amenajările în relief sunt mai mult decât benefice. „Este mai bine cu borduri, pentru că nu se permite haosul pe şosele. S-a venit cu fel de fel de propuneri, însă urmându-se bordura, autovehiculele sunt canalizate ordonat şi se circulă mai bine”, relevă edilul şef şcheian. Primarul Andriciuc reclamă lipsa trotuarele de pe marginea proaspetei porţiuni modernizate a DN 17, elevii care se deplasează la şcoală pe marginea carosabilului riscând să fie accidentaţi. Circumstanţele fiind destul de agravante, conducerea executivului judeţean s-a mobilizat în vederea disponibilizării fondurilor necesare, infrastructura pietonală din zonă urmând a fi înfiinţată în perioada următoare. Sensul giratoriu de la Şcheia i-a pus în dificultate şi pe agenţii economic riverani, care trebuie să fac un ocol destul consistent pentru a intra în curtea proprie din imediata apropiere a intersecţiei sau cărora lucrările de reabilitare le-au obturat accesul în incinta societăţii.
În urmă cu un circa 1 an, Consiliul Judeţean Suceava a transferat, în administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, 400 de metri din drumul judeţean DJ 178 A, în vederea realizării, în zona industrială Şcheia, de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România(CNADNR), a unei amenajări rutiere asimilabile unui uriaş sens giratoriu. În urma demersului, a fost introdus sens unic pe relaţia: ieşire din municipiul Suceava-pasajul de cale ferată Şcheia - fostul aerodrom - stânga, prin spatele firmelor Bermas şi Bucovina - ieşire stânga în DN 17, înspre Gura Humorului. Intrarea în Suceava dinspre Gura Humorului se face pe traseul deja consacrat
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu