08 septembrie 2009


Directorul Murariu respinge acuzaţiile lui Flutur potrivit cărora APIA distribuie documente calomniatoare la adresa preşedintelui Băsescu
·
Gheorghe Flutur, vicelider naţional al PD-L, reclamă implicarea în campania electorală pentru prezidenţiale a unor instituţii desconcentrate conduse în teritoriu de oamenii PSD
· „Nu am habar despre ce este vorba. Nu am trimis niciun fel de material, nu am conceput şi nu am făcut nimic în sensul ăsta. Nu am legătură cu aşa ceva”, declară şeful APIA Suceava
Directorul coordonator al Agenţiei pentru Plăţi şi Intervenţii în Agricultură(APIA) Suceava, Ionel Murariu dezminte afirmaţiile preşedintelui Consiliului Judeţean, Gheorghe Flutur, vicelider naţional al Partidului Democrat Liberal, potrivit cărora instituţia pe care o conduce s-ar face vinovată de răspândirea în teritoriu a unor materiale defăimătoare la adresa preşedintelui României, Traian Băsescu. Gheorghe Flutur a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, că intrat în posesie unui document calomniator care îl vizează pe preşedintele Băsescu, acesta fiind răspândit, prin intermediul APIA, primarilor PSD din judeţul Suceava. „Atrag foarte serios atenţia că această instituţie, pe care eu am creat-o în perioada în care eram ministrul Agriculturii, are rolul de a face plăţi în agricultură, de a rezolva restanţele către ţărani şi nu de a împărţi în teritoriu, primarilor PSD, documente calomniatoare împotriva preşedintelui României”, a reliefat dl Flutur, adăugând că cele conţinute în materialul incriminat reprezintă neadevăruri. Preşedintele Gheorghe Flutur a arătat că va face verificări pe această linie, precizând că documentul în cauză „are legătură cu începerea campaniei electorale şi cu implicarea unor instituţii desconcentrate în campania pentru prezidenţiale”. Şeful APIA, Ionel Murariu(PSD) susţine că nu are la cunoştinţă despre vreun asemenea demers, la primării nefiind trimisă, în ultimul timp, niciun fel de adresă, măcar referitoare la acordarea sprijinului statului sau la alte informaţii de interes pentru comunităţile locale. „Nu am habar despre ce este vorba. Nu am trimis niciun fel de material, nu am conceput şi nu făcut nimic în sensul ăsta. Nu am legătură cu aşa ceva”, a subliniat dl Murariu, adăugând că APIA se ocupă doar de preluarea cererilor de la fermieri, procesarea acestora şi de efectuarea, în timp, optim a plăţilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu