Misterul accidentelor rutiere în lanţ de pe Mestecăniş a fost lămurit
· De vină pentru nefericitele evenimente sunt neadaptarea vitezei la condiţiile de drum în pantă şi cu multe curbe, precum şi dotarea autoturismelor cu anvelope uzate, crede şeful Inspectoratului în Construcţii, Sabin Adrian Drăgan
· Şeful administraţie judeţene, Gheorghe Flutur, reclama că din rugozităţii scăzute a stratului de uzură a asfaltului, în apropiere de Iacobeni au loc zeci de accidente de circulaţie
Conducerea Inspectoratului în Construcţii Suceava nu confirmă existenţa unui carosabil necorespunzător pe Mestecăniş şi de natură să stea la originea unor inevitabile şi grave accidente rutiere. În urma semnalelor trase de preşedintele Consiliului judeţean, Gheorghe Flutur, inspectorii specializaţi au făcut verificări pe porţiunea incriminată, cât şi la staţiile de asfalt don zonă, în urma acestora nedescoperindu-se vreo hibă. Directorul coordonator al instituţiei, Sabin Adrian Drăgan, spune că prepararea asfaltului este asistată de calculator şi că o nerespectarea a reţetei este exclusă. „Staţiile de asfalt sunt super-performante, acesta fiind preparat pe bază de reţetă. Astfel, rugozitatea este una foarte mare, nemaiturnându-se asfalt lis, ca pe vremuri”, relevă dl. Drăgan, adăugând că acelaşi sortiment de asfalt este folosit până la Cluj. Reamintim că, recent, şeful administraţie judeţene, a cerut administratorilor drumurilor naţionale, cât şi Serviciului Poliţiei Rutiere, să găsească soluţii de mărirea a aderenţei carosabilului de pe Mestecăniş, înspre Iacobeni, unde, din cauza aluviunilor şi rugozităţii scăzute a stratului de uzură a asfaltului, au loc zeci de accidente de circulaţie. Şeful Inspectoratului în Construcţii, Sabin Adrian Drăgan, navetist auto pe relaţia Vatra Dornei - Suceava crede că de vină pentru nefericitele evenimente sunt neadaptarea vitezei la condiţiile de drum în pantă şi cu multe curbe „strânse”, precum şi dotarea autoturismelor cu anvelope uzate. Directorul Drăgan crede că soluţiile pot veni pe partea de semnalizare corespunzătoare, amenajărilor contra scurgerilor de aluviuni, precum şi amplasării de parapeţi de protecţie pentru maşini.
· De vină pentru nefericitele evenimente sunt neadaptarea vitezei la condiţiile de drum în pantă şi cu multe curbe, precum şi dotarea autoturismelor cu anvelope uzate, crede şeful Inspectoratului în Construcţii, Sabin Adrian Drăgan
· Şeful administraţie judeţene, Gheorghe Flutur, reclama că din rugozităţii scăzute a stratului de uzură a asfaltului, în apropiere de Iacobeni au loc zeci de accidente de circulaţie
Conducerea Inspectoratului în Construcţii Suceava nu confirmă existenţa unui carosabil necorespunzător pe Mestecăniş şi de natură să stea la originea unor inevitabile şi grave accidente rutiere. În urma semnalelor trase de preşedintele Consiliului judeţean, Gheorghe Flutur, inspectorii specializaţi au făcut verificări pe porţiunea incriminată, cât şi la staţiile de asfalt don zonă, în urma acestora nedescoperindu-se vreo hibă. Directorul coordonator al instituţiei, Sabin Adrian Drăgan, spune că prepararea asfaltului este asistată de calculator şi că o nerespectarea a reţetei este exclusă. „Staţiile de asfalt sunt super-performante, acesta fiind preparat pe bază de reţetă. Astfel, rugozitatea este una foarte mare, nemaiturnându-se asfalt lis, ca pe vremuri”, relevă dl. Drăgan, adăugând că acelaşi sortiment de asfalt este folosit până la Cluj. Reamintim că, recent, şeful administraţie judeţene, a cerut administratorilor drumurilor naţionale, cât şi Serviciului Poliţiei Rutiere, să găsească soluţii de mărirea a aderenţei carosabilului de pe Mestecăniş, înspre Iacobeni, unde, din cauza aluviunilor şi rugozităţii scăzute a stratului de uzură a asfaltului, au loc zeci de accidente de circulaţie. Şeful Inspectoratului în Construcţii, Sabin Adrian Drăgan, navetist auto pe relaţia Vatra Dornei - Suceava crede că de vină pentru nefericitele evenimente sunt neadaptarea vitezei la condiţiile de drum în pantă şi cu multe curbe „strânse”, precum şi dotarea autoturismelor cu anvelope uzate. Directorul Drăgan crede că soluţiile pot veni pe partea de semnalizare corespunzătoare, amenajărilor contra scurgerilor de aluviuni, precum şi amplasării de parapeţi de protecţie pentru maşini.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu