28 martie 2018


Treisprezece proceduri de achiziţii anulate la Consiliului Judeţean
·       „Anulările nu a fost determinate de acţiuni ori inacţiuni neconforme ale autorităţilor contractante”, se precizează într-o informare a Serviciului „Achiziţii publice şi contracte”.
Nu mai puţin de 561 de proceduri de achiziţii publice au fost organizate, anul trecut, în cadrul Consiliului Judeţean Suceava, se arată într-o informare a Serviciului „Achiziţii publice şi contracte” al instituţiei. Potrivit acesteia, în totalul procedurilor,  ponderea o deţin achiziţiile directe de produse, respectiv 317, urmate de 216 achiziţii directe de produse. Serviciul specializat al executivului judeţean a mai organizat 13 proceduri pentru achiziţie directă de lucrări, prin negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, dar şi 5 proceduri simplificate şi  tot atâtea licitaţii deschise. În cele din urmă, ţinute au fost 4 licitaţii deschise, finalizate cu câte o etapă de licitaţie electronică, iar într-un singur caz a avut loc negocierea directă. În derulare se mai află două proceduri de achiziţie publică,  şedinţele  de evaluare şi încheiere a contractelor fiind prevăzute pentru anul 2018. „Din totalul procedurilor desfăşurate în cursul anului 2017, un număr de 13 proceduri au fost anulate. Anulările nu a fost determinate de acţiuni ori inacţiuni neconforme ale autorităţilor contractante”, se subliniază în materialul informativ al Serviciului „Achiziţii publice şi contracte”, în care se evidenţiază că, dintre procedurile desfăşurate în 2017, de remarcat sunt achiziţiile de furnizare a produselor lactate şi de panificaţie pentru aplicarea Programului guvernamental „Lapte şi corn”.