15 august 2010

Băsescu bagă pensionarii în mormânt şi pe copilaşi în „sperieţi”
Vicepreşedintele organizaţiei judeţene Suceava a Partidului România Mare, Vasile Cerlincă, a ţinut, într-o conferinţă de presă, să aducă, oficial, mulţumiri Guvernului Boc, care i-a recalculat şi majorat pensia. Astfel, graţie grijii nemărginite şi preocupării guvernamentale pentru soarta celor de vârsta a treia, dl Cerlincă spune că primeşte mai mult cu 8 lei. „Mulţumesc din inimă partidului de la guvernare, mulţumesc domnului Boc şi domnului Băsescu, pentru că, în sfârşit, după 35 de ani de muncă, am primit adresă cu pensie mărită. Am avut o pensie de 568 de lei, iar după ce au recalculat ei punctele – şi nu ştiu nici măcar dacă a meritat efortul – am ajuns la 576 de lei. Mi-am făcut un calcul, iar dacă dl Băsescu, va aplica un impozit de 16%, aşa cum vorbeşte, o să-mi ia înapoi 9 lei”, reliefează viceliderul PRM Suceava. Dl Cerlincă reproşează PD-L, premierului Emil Boc şi preşedintelui Traian Băsescu că, în campania electorală au promis majorarea pensiei până la o medie de 405 euro, în timp ce recent, cu toţii intenţionau să aplice o tăiere a pensiilor cu 25%, iar a mai nou, au de gând să le impoziteze cu 16% pe cele sub 1000 de lei. Vasile Cerlincă relevă că de actuala camarillă portocalie nu scapă nici cei mai ninocenţi dintre români, PD-L tăind de la porţie şi pe copii. Dl Cerlincă opinează că, dacă prinşi de febra alegerilor, cei aflaţi în prezent în fruntea destinelor ţării au făgăduit să crească alocaţiile de stat până la nivelul de 100 de lei pe fiecare copil, acestea încă rămân la nivelul de 42 de lei. „De asta i-au ales oameni, pentru promisiunile făcute. Trebuie să ştie toţi copilaşii că nenea Băsescu ăla rău şi care apare mereu la televizor voia să le ia şi pe aceştia 42 de lei”, subliniază vicepreşedintele organizaţiei judeţene Suceava a PRM, Vasile Cerlincă, adăugând că preşedintele Traian Băsescu bagă pensionarii în mormânt şi pe copilaşi în „sperieţi”.