USV îşi va promova oferta educaţională pe două autobuze ale TPL
·
„Un număr
mai mare de studenţi, dar şi efervescenţa specific studenţească contribuie la
bunăstarea şi prosperitatea întregului municipiu”, arată prof. dr. univ. Mihai Dimian.
·
În Iaşi,
există un program intitulat „Traseul universitar” de promovare a Centrului universitar, mijloacele
de transport având staţii la fiecare dintre instituţiile de învăţământ
superior.
Universitatea „Ştefan cel Mare” Suceava intenţionează să îşi promoveze,
pe autobuzele societăţii de Transport Public Local, oferta educaţională şi
facilităţile pe care le poate asigura. Conducerea instituţiei academice s-a adresat atât TPL, cât şi autorităţilor municipale, cerând punerea
la dispoziţiei, în acest sens, a unor suprafeţe gratuite pe două sau mai multe
mijloace de transport călători. Potrivit prof. dr. univ. Mihai Dimian,
ordonator de credite, reliefează că, în încercarea de a veni în întâmpinarea
necesităţilor unei societăţi în continuă schimbare, USV este un pol de
dezvoltare a regiunii şi municipiului, fiind într-o perpetuă dezvoltare şi
extindere. „Considerăm că acest sprijin ar avea un efect benefic asupra
noastră, a tuturor, întrucât un număr mai mare de studenţi, dar şi efervescenţa
specific studenţească contribuie la bunăstarea şi prosperitatea întregului
municipiu”, arată ordonatorul de credite al Universităţii „Ştefan cel Mare”
Suceava. Prof. dr. univ. Mihai Dimian, precizează că, în Iaşi, există un
program comun al universităţilor, Primăriei şi companiei de transport călători,
intitulat „Traseul universitar”, al cărui obiectiv este promovarea Centrului
universitar, iar mijloacele de transport au staţii la fiecare dintre
instituţiile de învăţământ superior.
Cererea USV face obiectul unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de
zi a şedinţei ordinare a deliberativului municipal, Darie Romaniuc, directorul
TPL, arătându-şi disponibilitatea de pune la dispoziţie, pentru „un timp
limitat, stabilit de Consiliului Local”, două autobuze, „pentru decorarea şi
promovarea gratuită a materialului publicitar”.