28 aprilie 2016

Primarul Lungu, afectat de spectrul retrogradării Rapid CFR
·        Echipa de fotbal a primit 500.000 de lei din totalul de 1,7 milioane de lei aprobat, diferenţa urmând fi dată doar dacă se va înregistra performanţă. 
·        „Nu am ce să-mi reproşez, nerămânându-mi decât să intru în teren, să joc şi eu”, a reliefat primarul Ion Lungu.
Ion Lungu, primarul Sucevei, îi urează succes lui Daniel Bălan, noul antrenor al echipei municipale de fotbal de Liga a doua Rapid CFR. Lungu spune că a auzit din presă de plecarea lui Costel Ilie, arătând că Primăria acordă doar sprijin financiar, neamestecându-se în aspectele de ordin organizatoric şi competiţional. Pe de altă parte, şeful administrativului sucevean s-a declarat afectat de rezultatele proaste din ultima perioadă ale fotbaliştilor de la Rapid CFR, acestea venind tocmai pe fondul disponibilizării din bugetul local a 510.000 de lei.  „Primăria şi-a făcut datoria, dând până acum 30% din sumă, în aşa fel încât echipa de fotbal să poată avea bani. Din păcate rezultatele nu apar, ba mai mult vă că suntem ameninţaţi chiar cu retrogradarea. Mă doare acest lucru. Sigur, noi avem prinsă în buget, pentru anul acesta, o sumă de 1,7 milioane de lei, însă aceşti bani vor fi daţi doar în funcţie de performanţă. Am făcut tot posibilul şi am dat cu celeritate prima tranşă, dar nu avem feed back, de partea cealaltă. De unde discutam de promovare, acum vorbim de retrogradare. Nu am ce să-mi reproşez, nu mi-ar mai rămâne decât să intru în teren şi să joc şi eu”, a explicat Ion Lungu, şeful executivului local sucevean. De menţionat este faptul că, în decembrie 2013, la licitaţia pentru atribuirea de fonduri nerambusabile din bugetul local, echipa de fotbal Rapid CFR Suceava şi-a adjudecat fonduri în valoare de 1,1 milioane de lei, dar, şi la acel moment, disponibilizarea sumei a fost condiţionată de rămânerea acesteia în Liga a II-a. În octombrie anul trecut, Lungu anunţa că,  în perspectiva unei posibile promovări în prima ligă a echipei de fotbal Rapid CFR, Stadionul „Areni” ar putea intra în lucrări de modernizare. „Astăzi, nu putem rata, dacă ea există, o şansă fotbalistică, doar în aşteptarea noului stadion. Dacă este o variantă de promovare, se poate folosi şi vechiul stadion”, reliefa la acea dată, Ion Lungu, accentuând că pe Areni se regăseşte unul dintre cele mai bune gazonuri din ţară.