20 aprilie 2016

Preşedinţii de asociaţii fac campanie contracandidaţilor primarului Lungu  
·        „Eu v-aş sugera să nu vă implicaţi în campania electorală, pentru că nu este bine”, le spune primarul în funcţie acestora, menţionând că personal nu a mers şi nici nu va merge pe terenul vreunei asociaţii de proprietari, aşa cum ar fi făcut unii dintre competitori săi.   

Ion Lungu, primarul municipiului Suceava, candidat pentru al patrulea mandat la conducerea urbei reşedinţă, le-a cerut ieri preşedinţilor şi administratorilor de asociaţii de proprietari să nu se implice în campania electorală pentru alegerile locale din 5 iunie 2016. Primarul în funcţie le-a spus celor prezenţi la întâlnirea de analiză organizată periodic la sediul Primăriei că a auzit din diverse surse că unii candidaţi ar fi fost văzuţi împreună cu şefi de asociaţii de pe raza oraşului, ceea ce, în opinia lui Lungu, nu este tocmai un lucru corect. „Nu vă cert, pentru că nu am fost la nicio asociaţie de proprietari şi nici nu vor merge. Dar mai aud cum candidatul X a fost la asociaţia X. Am mai spus-o întotdeauna că dumneavoastră, preşedinţii asociaţiilor de proprietari sunteţi primarii de sector şi trebuie să fiţi cu primarul, indiferent cine este el, că astăzi sunt eu sau că mâine este altul”, a punctat edilul-şef. Şeful executivului a reliefat că nu pretinde celor în cauză să îi dea votul, chiar dacă asociaţiile colaborează cu Primăria, aceste structuri nefiind însă subordonate autorităţilor municipale. „Eu v-aş sugera să nu vă implicaţi în campania electorală, pentru că nu este bine. Nu vin să vă rog să îmi daţi un vot. Cine vrea să mă voteze mă votează, cine nu, nu! Dar nici nu îmi convine, după ce între noi a fost respect şi am depus împreună un efort şi făcut aceste întâlniri timp de 12 ani, aproape lună de lună, acum campania electorală să se facă la asociaţiile proprietari”,  a pus în vedere Ion Lungu, primarul municipiului Suceava.