21 de noi administratori
atestați, gata să preia asociațiile de proprietari din Suceava
Municipiul Suceava are 21 de noi
administratori pregătiți să preia conducerea asociațiilor de proprietari de pe
raza Capitalei de județ. Aceasta după ce,
la solicitarea persoanelor interesate, serviciul de specialitate al Primăriei
municipiului Suceava a organizat cursuri de pregătire pentru această ocupație. "În
urma susținerii examenului, 21 de persoane au primit calificativul
, motive pentru care se impune adoptarea unei hotărâri a
Consiliului Local privind atestarea persoanelor și eliberarea atestatului de
administrator de imobil", a declarat viceprimarul Ovidiu Doroftei,
responsabil cu activitatea asociațiilor
de proprietari din reședința de județ.
Examenul de evaluare a fost organizat în urma însușirii tematicilor
privind legislația aferentă înființării și funcționării asociațiilor de
proprietari. La testare au participat 21
de persoane, iar după susținerea probelor orale și secrise, candidații au obținut note cuprinse între 8 și 10. Potrivit Legii
nr.230/2007, persoanele fizice care doresc să obțină calitatea de administrator
sunt atestate de către primarul unității admsntrati-teritoriale, la
propunerea compartimentelor specializate
din cadrul autorităților publice locale, baza hotărârii Consiliului
Local". În municipiul Suceava sunt organizate și funcționează peste 100 de
asociații ale proprietarilor.