01 decembrie 2014

21 de noi administratori atestați, gata să preia asociațiile de proprietari din Suceava

Municipiul Suceava are 21 de noi administratori pregătiți să preia conducerea asociațiilor de proprietari de pe raza Capitalei de județ.  Aceasta după ce, la solicitarea persoanelor interesate, serviciul de specialitate al Primăriei municipiului Suceava a organizat cursuri de pregătire pentru această ocupație. "În urma susținerii examenului, 21 de persoane au primit calificativul , motive pentru care se impune adoptarea unei hotărâri a Consiliului Local privind atestarea persoanelor și eliberarea atestatului de administrator de imobil", a declarat viceprimarul Ovidiu Doroftei, responsabil cu activitatea asociațiilor  de proprietari din reședința de județ.  Examenul de evaluare a fost organizat în urma însușirii tematicilor privind legislația aferentă înființării și funcționării asociațiilor de proprietari.  La testare au participat 21 de persoane, iar după susținerea probelor orale și secrise, candidații au obținut  note cuprinse între 8 și 10. Potrivit Legii nr.230/2007, persoanele fizice care doresc să obțină calitatea de administrator sunt atestate de către primarul unității admsntrati-teritoriale, la propunerea  compartimentelor specializate din cadrul autorităților publice locale, baza hotărârii Consiliului Local". În municipiul Suceava sunt organizate și funcționează peste 100 de asociații ale proprietarilor.