Străzi proaspăt refăcute,
distruse de traficul greu
·
„Indiferent cât le-am repara, cât le-am consolida, ele au
o anumită structură, o anumită rezistenţă, nefiind proiectate pentru
autovehicule de mare tonaj”, explicat primarul Ion Lungu.
·
Şeful administraţiei sucevene speră ca în această toamnă
să fie dat în folosinţă un prim tronson din centura ocolitoare, care să preia
autovehiculele de mare tonaj.
După amânări repetate, constructorii
din proiectul de reabilitare şi extindere a reţelelor de alimentare cu apă şi
reţelelor de canalizare cu fonduri europene, în cadrul POS-Mediu, au reuşit, în
sfârşit, să predea Primăriei municipiului Suceava, 7 artere pe care
intervenţiile au ajuns la capăt. Este vorba despre străzile „Traian Vuia”,
„Micşunelelor”, „28 Noiembrie”, „Nicolae Milescu”, „Cireşoaia”, „Zimbrului” şi „Stadionului”.
„Un număr de 7 străzi au fost predate, inclusiv strada „Aurel Vlaicu”
care, în sfârşit, după discuţii care au avut loc toată vara, este finalizată. Primăria
municipiului Suceava va pregăti strada şi va demara lucrările de asfaltare. Sperăm
să ţină vremea cu noi şi să o putem asfalta în acest an”, reliefează
edilul-şef sucevean. Lungu a declarat că potrivit constructorului Pfeiffer, la
finalizare sunt şi străzile „Parcului” „Dragomirnei” şi „Socului”, care vor fi
recepţionate de către compartimentul specializat al executivului, în zilele acestea.
Pe de altă parte, accent se pune pe
impulsionarea execuţiei de pe „Iacob Zadik” şi „Grigore Antipa”, artere foarte circulate şi, de asemenea, pe
repararea covoarelor asfaltice care au cedat imediat după aducerea la starea
iniţială a porţiunilor supuse intervenţiilor în subteran. Primarul crede că
deteriorarea străzilor proaspăt refăcute, „Aron Pumnul” şi „Biruinţei”, din
cartierul Iţcani, nu este urmare a proastei calităţi a lucrărilor celor de la
Pfeiffer ci, mai degrabă, că este cauzată de autocamioanele de tonaj mare. În
cest context, Lungu crede că salvatoare ar fi grăbirea execuţie la centura
ocolitoare a Sucevei. „Un lucru important pentru noi este darea în
funcţiune măcar a unui tronson din ruta ocolitoare. Sper ca acest lucru se
întâmple în acest an, pentru a ieşi cu traficul greu din oraş, de pe aceste
străduţe înguste. Indiferent cât le-am repara, cât le-am consolida, ele au o
anumită structură, o anumită rezistenţă, nefiind proiectate pentru autovehicule
de mare tonaj”, explicat şeful administraţiei sucevene.
Ion Lungu relevă că alte două străzi care au creat disconfort riveranilor,
şi pe care au loc intervenţiile foarte dificile, sunt „Depoului” şi „Mihail
Sadoveanu”. Dacă acestea trebuiau terminate în vară, acum se speră ca lucrările
să fie încheiate până la finele anului.