15 septembrie 2011

Lungu vrea ca Rapid să forţeze promovarea în liga secundă
După 2 ani de absenţă din tribune, prezent la ultimul meci primarul Sucevei spune că a adus noroc echipei sucevene
Şeful executivului local din Suceava, Ion Lungu, spune că susţine fotbalul sucevean şi că doreşte că aceasta ramură sportivă să revină cu performanţa acolo unde am mai fost. Prezent la un meci de fotbal după 2 ani de absenţă de pe stadion, primarul Sucevei a felicitat echipa Rapid CFR pentru victoria cu 2-0 împotriva selecţionatei băcăuane colegă de ligă a treia. Edilul şef crede a fost purtător de noroc pentru formaţia suceveană şi a opinat că, din primăvara lui 2012, Rapid ar putea să tragă tare pentru accederea în liga imediat superioară. „Felicit echipa Rapid. După 2 ani am fost şi eu pe stadion şi, lipsit de modestie, aş putea spune că am purtat noroc echipei noastre, care a bătut-o pe cea din Bacău cu 2-0. Apreciez faptul că suntem pe primul loc în Divizia C, de aceea voi face tot posibilul să ajut fotbalul sucevean în aşa fel încât să promovăm înapoi, măcar în Liga a doua. Aceasta pentru că sucevenii iubesc fotbalul şi am văzut o echipă destul de motivată. Sperăm să putem rămâne pe locul întâi şi să putem forţa promovarea în primăvara anului viitor”, a declarat Lungu. În baza Legii finanţărilor nerambursabile, Rapid CFR este susţinută financiar de la bugetul local cu 300.000 de lei.