Târgul de bere Auchan a
ajuns la cea de a VI-a ediţie
·
Pe durata a două săptămâni, la Complexul comercial din
Lunca Sucevei are loc parada celor peste 300 de tipuri şi mărci de bere din 20
de ţări.
În perioada 1-14 iulie, la
Complexul comercial din Lunca Sucevei se desfăşoară ediţia a VI-a a Târgului de
bere Auchan. Anul acesta, Auchan pune la dispoziţia amatorilor peste 300 de
tipuri şi mărci de bere naţionale şi internaţionale. Astfel, pe aleea centrală
a supermarketului, cumpărătorii vor putea alege între berea blondă, roşie, brună
sau neagră, berea cu diferite arome sau nefiltrată, bere bio sau dietetică,
precum şi între berea puternic alcoolizată ori fără alcool. Pe rafturi sunt
prezente produse ale renumiţilor berari din Belgia, Germania, Franţa, România,
Anglia, Scoţia, Irlanda, Danemarca, Austria, Grecia, Cehia, Polonia, Ungaria,
Olanda, Spania, SUA, Republica Moldova, Coreea, India şi Japonia. Pe lângă
bere, supermarketul a pregătit şi o gamă de produse suplimentare complementare,
precum pahare şi halbe, desfăcătoare, lăzi frigorifice, pastile de răcire,
televizoare, dar şi alte surprize.
Bogata ofertă a fost prezentată ieri, într-o
conferinţă de presă, de către Lucian Vacariuc,
director de magazin, care a declarat că Târgul Auchan a devenit deja o
tradiţie şi se bucură de succes foarte mare, motiv pentru care acesta se repetă
anual. „Sper că sucevenii vor fi încântaţi de cele mai bine de 300 de tipuri
şi sortimente de bere şi accesoriile care pot fi achiziţionate de către
băutorii de bere. Sper că aceştia vor deveni clienţii noştri şi se vor convinge
de o ofertă cu totul specială. Scopul nostru este să oferim clienţilor Auchan
produse superioare la un preţ redus”, a subliniat Vacariuc. Auchan Suceava mai
organizează, la începutul primăverii, Târgul de ceai şi cafea, operaţiunea
„Back to school”, în septembrie, precum şi târguri de Paşti şi Crăciun. „Încercăm
ca, în fiecare an, să venim cu ceva nou, pentru a crea o dinamică în magazin”,
a reliefat directorul Lucian Vacariuc. Printre
alţi oficiali, la conferinţa de presă au participat Maria Ţugui, responsabil
„Resurse umane”, Manuela Luca, asistent director şi Adrian Buzomală, manager de
piaţă.