Primăria câştigă o primă
bătălie cu Rosal
·
CNSC respins contestaţia prin care compania din
Capitală cerea suspendarea procedurii de
atribuire a serviciului de salubritate menajeră.
Primăria municipiului Suceava a
câştigat în faţa Rosal Grup, firmă care a contestat rezultatele licitaţiei
pentru atribuirea prin concesionare a serviciului de salubritate menajeră din reşedinţa
de judeţ. Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) a
respins demersurile celor de Rosal, însă compania mai are încă o acţiune depusă
la cest organism. „CNSC a respins contestaţia Rosal prin care se cerea
suspendarea procedurii de licitaţie pentru atribuirea salubrităţii menajere. Însă,
Rosal a mai depus încă o contestaţie pentru anularea aceleiaşi proceduri. În
cazul primei contestaţii au pierdut, urmând judecarea pe fond, în care se cere
anularea licitaţiei. Sper să avem câştig de cauză, în aşa fel încât în cea mai
scurtă perioadă de timp să putem desemna un operator titular pe salubritate”,
reliefat primul gospodar al oraşului. Ion Lungu nu exclude varianta ca Rosal
Grup să continue lupta, în situaţia în care nu va avea câştig de cauză nici în
cea de doua contestaţie, compania bucureşteană putându-se adresa Curţii de Apel
Suceava. Pe 15 iulie, Primăria municipiului Suceava trebuia să semneze
contractul pentru atribuirea serviciului de salubritate menajeră. Parafarea
documentelor nu a mai fost posibilă, deoarece Rosal Grup a contestat licitaţia
organizată de autorităţile sucevene în vederea desemnării noului prestator în
domeniul ridicării şi transportării gunoiului menajer, precum şi în cel al
serviciilor de iarnă. Reamintim că, în urma analizării ofertelor în comisia specializată,
câştigătoare a licitaţiei a fost declarată asocierea dintre firmele
Florconstruct şi Diasil Service, care, în urma luării în concesiune a
serviciului, va plăti o redevenţă de 35.000 de lei pe an. Noul contract se va
parafa pe o perioadă de 12 ani, cel vechi, semnat de Primărie cu Rosal Grup
Bucureşti, expirând în primăvară, după 8 ani de derulare.