08 iulie 2012


Lungu renunţă la funcţia de preşedinte municipal al PDL  Suceava
·        „Întreaga mea activitate o voi dedica problemelor administrative ale oraşului, aşa cum mi-au cerut sucevenii”, a arătat Ion Lungu
Ion Lungu, primarul aflat la cel de al treilea mandat la conducerea destinelor municipiului Suceava, şi-a anunţat, ieri,  demisia din funcţia de preşedinte al organizaţiei din reşedinţa de judeţ a Partidului Democrat Liberal. Printr-un comunicat de presă, Lungu îşi justifică demersul prin aceea că intenţionează să se dedice activităţii din Primărie. „Având în vedere multitudinea problemelor administrative de la Primăria municipiului Suceava, începând de joi, 5 iulie 2012, mi-am depus demisia din funcţia de preşedinte al organizaţiei municipale a Partidului Democrat Liberal Suceava”, a precizat demisionarul  Lungu. Acesta a ţinut că nu va pleca din PDL, ci va activa în cadrul acestui partid, dar în calitate de simplu membru. Rămân, în continuare, membru simplu al acestei organizaţii. Întreaga mea activitate o voi dedica problemelor administrative ale oraşului, aşa cum mi-au cerut sucevenii”, a conchis Ion Lungu, şef al administraţiei locale sucevene.