08 ianuarie 2010


Vasile Ursache este „general” la Centrul cultural „Bucovina”
· Ursachi, fost lucrător în Ministerul Apărării Naţionale şi Ministerul de Interne, ia locul lui Petru Horvath, al cărui contract de management a expirat
Prin hotărâre a membrilor deliberativului judeţean, adunaţi ieri, în şedinţă extraordinară, Vasile Ursache, a fost desemnat director general la Centrul cultural „Bucovina”. Noul diriguitor al instituţiei culturale din subordinea Consiliului Judeţean, îşi intră în drepturi de astăzi şi va ocupa fotoliul de şef timp de 6 luni, până organizarea unui concurs. Vasile Ursache – după cum singur s-a prezentat – este bucovinean, născut în 1959, în comuna Breaza, în intervalul 1974-1990 lucrând în Ministerul Apărării Naţionale, iar ulterior ca grănicer în cadrul Ministerului de Interne, iar din 2005. Timp de un an a condus Centrul cultural al Ministerului Administraţiei Publice şi Internelor, împreună cu Gheorghe Turda. Pentru o perioadă de 10 ani, Vasile Ursache a făcut şi treabă de jurnalist, conducând săptămânalul „Poliţia Română”. „Am dezvoltat abilităţi în materie de management cultural, lucrând, în acest domeniu, cu artişti şi oameni de cultură. Am condus delegaţia României la două festivaluri internaţionale, de unde, de fiecare dată, ne-am întors cu locul întâi. dată cu pensionarea, în luna martie a anului trecut, am simţit nevoia să mă întorc acasă, să aduc în Bucovina – pentru care am făcut forte puţin în anii anteriori – experienţa pe care o am, în intenţia de a mă alătura eforturilor concetăţenilor mei, în scopul susţinerii dezvoltării culturale şi turistice a judeţului”, a spus în faţa plenului, Vasile Ursache. Dl Ursachi ia locul dlui Petru Horvath, al cărui contract de management a expirat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu