Mai puţini proprietari îşi pârăsc şefii de asociaţii
· În ultimul an, reclamaţiile la adresa asociaţiilor de proprietari s-au redus cu aproape o treime
· În proporţie de 99% preşedinţii şi administratorii sunt nemulţumiţi că primăria dă dreptate proprietarilor, în timp ce aceştia din urmă spun invers
Primăria municipiului Suceava iniţiază o campanie de informare a membrilor asociaţiilor de proprietari asupra drepturilor şi obligaţiilor pe care le au. Viceprimarul Lucian Harşovschi spune că materiale informative sunt lipite pe fiecare scară de bloc, scopul acţiunii fiind diminuarea numărului de reclamaţii nejustificate cu care se vine la Serviciul “Asociaţii de proprietari” al executivului. Adjunctul şefului administrativului local relevă că, în urma unei campanii similare de anul trecut, numărul plângerilor făcute de proprietari de unităţi de locuit s-a diminuat cu 30%. Dl. Harşovschi le recomandă acestora din urmă ca, mai întâi, să încerce să-şi rezolve singuri problemele împreună cu şeful de scară, ulterior să să apeleze la conducerea asociaţiei şi abia mai apoi să se prezinte cu “jalba în proţap” la primărie. De altfel, în urma medierii, 99% dintre proprietari reclamă faptul că serviciul de specialitate al executivului dă dreptate preşedinţilor şi administratorilor reclamaţi, în timp ce, la rându-le, şefii de asociaţii, în acelaşi procent, sunt nemulţumiţi că primăria îi protejează pe cetăţeni. “Şefii de la asociaţii arată că în proporţie de 99% dăm dreptate proprietarilor, în timp ce aceştia din urmă spun invers. Tot timpul, pe toţi reclamanţii care au venit direct la mine i-am trimis mai întâi la asociaţiile de proprietari. După ce şi-au epuizat acolo modalităţile de rezolvare a problemelor, abia mai apoi pot să apeleze la serviciul primăriei”, subliniază viceprimarul Lucian Harşovschi.
· În ultimul an, reclamaţiile la adresa asociaţiilor de proprietari s-au redus cu aproape o treime
· În proporţie de 99% preşedinţii şi administratorii sunt nemulţumiţi că primăria dă dreptate proprietarilor, în timp ce aceştia din urmă spun invers
Primăria municipiului Suceava iniţiază o campanie de informare a membrilor asociaţiilor de proprietari asupra drepturilor şi obligaţiilor pe care le au. Viceprimarul Lucian Harşovschi spune că materiale informative sunt lipite pe fiecare scară de bloc, scopul acţiunii fiind diminuarea numărului de reclamaţii nejustificate cu care se vine la Serviciul “Asociaţii de proprietari” al executivului. Adjunctul şefului administrativului local relevă că, în urma unei campanii similare de anul trecut, numărul plângerilor făcute de proprietari de unităţi de locuit s-a diminuat cu 30%. Dl. Harşovschi le recomandă acestora din urmă ca, mai întâi, să încerce să-şi rezolve singuri problemele împreună cu şeful de scară, ulterior să să apeleze la conducerea asociaţiei şi abia mai apoi să se prezinte cu “jalba în proţap” la primărie. De altfel, în urma medierii, 99% dintre proprietari reclamă faptul că serviciul de specialitate al executivului dă dreptate preşedinţilor şi administratorilor reclamaţi, în timp ce, la rându-le, şefii de asociaţii, în acelaşi procent, sunt nemulţumiţi că primăria îi protejează pe cetăţeni. “Şefii de la asociaţii arată că în proporţie de 99% dăm dreptate proprietarilor, în timp ce aceştia din urmă spun invers. Tot timpul, pe toţi reclamanţii care au venit direct la mine i-am trimis mai întâi la asociaţiile de proprietari. După ce şi-au epuizat acolo modalităţile de rezolvare a problemelor, abia mai apoi pot să apeleze la serviciul primăriei”, subliniază viceprimarul Lucian Harşovschi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu