17 februarie 2010

Brand-ul Bucovina, în strategia naţională de turism
O delegaţie a Consiliului Judeţean Suceava a luat parte la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului la discuţiile pe marginea strategiei de promovare a turismului şi brand-ului de ţară. Conducerea administraţiei judeţene crede că judeţul Suceava va avea un loc bine stabilit în această strategie, reprezentare datorată mai ales band-ului Bucovina. „Încercăm să fim reprezentaţi în strategia naţională de turism destul de consistent, mai ales cu brand-ul Bucovina. Considerăm că noi merităm acest lucru prin ce avem şi prin intenţiile noastre ambiţioase în ceea ce priveşte programele pe turism”, declară preşedintele Consiliului Judeţean, Gheorghe Flutur. Consiliul Judeţean are în plan materializarea proiectelor „Crăciun în Bucovina”, „Pelerinaj în Bucovina”, „Hora Bucovinei”, Paştele în Bucovina”, „Turism religios în Bucovina” şi Festivalul de artă medievală „Ştefan cel Mare”. Pentru acestea, executivul judeţean a depus cereri de finanţare în cadrul Programului Operaţional Regional, operaţiunea de dezvoltare şi consolidare a turismului intern prin sprijinirea promovării produselor specifice şi activităţilor de marketing. În cadrul POR, alocarea totală pentru România este de 52 de milioane de euro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu