Apărute precum ciupercile după ploaie
Găurile din carosabil, acoperite cu pavele
· Asfaltul de pe carosabilul mai puţin ciuruit va fi doar „frezat”, astfel încât să fie eliminate denivelările de pe călea de rulare
Trei echipe de muncitori dotate cu utilaje sunt masate pe raza municipiului Suceava la repararea infrastructurii rutiere. Măsura este luată pe fondul creşterii temperaturilor atmosferice exterioare şi topirii munţilor de zăpadă, primul gospodar al urbei reşedinţă. Ion Lungu, declarând că acoperirea găurilor care se cască din asfalt este prioritatea numărul unu a acestor zile. „Vrem să astupăm aceste gropi care au apărut după zăpadă şi ger ca şi ciupercile după ploaie, trei formaţii de muncitori lucrând la repararea asfaltului cu pavele”, subliniază dl Lungu. Demersul survine repetatelor intervale cu variaţii mari de temperatură de la noapte la zi, alternanţelor îngheţ-dezgheţ, precum şi infiltraţiilor de apă din infrastructura drumurilor, fenomene care au dus la afectarea gravă a carosabilului. Primarul mai spune că colo unde nu există „cratere”, ci doar eroziuni de mai mică amploare, stratul de asfalt va fi doar „frezat”, astfel încât să fie eliminate denivelările şi să se asigure o oarecare uniformitate a căii de rulare. Potrivit primarului Ion Lungu, acum se fac doar reparaţii la rece, intervenţiile cu bitum urmând a demara, cel mai probabil, pe la jumătatea lunii aprilie. „Trebuie să ne chinuim cu aceste reparaţii, pentru că mai devreme de 15 aprilie nu vom putea asfalta, deoarece riscăm să nu facem lucrări de calitate”, subliniază edilul şef Ion Lungu.
Găurile din carosabil, acoperite cu pavele
· Asfaltul de pe carosabilul mai puţin ciuruit va fi doar „frezat”, astfel încât să fie eliminate denivelările de pe călea de rulare
Trei echipe de muncitori dotate cu utilaje sunt masate pe raza municipiului Suceava la repararea infrastructurii rutiere. Măsura este luată pe fondul creşterii temperaturilor atmosferice exterioare şi topirii munţilor de zăpadă, primul gospodar al urbei reşedinţă. Ion Lungu, declarând că acoperirea găurilor care se cască din asfalt este prioritatea numărul unu a acestor zile. „Vrem să astupăm aceste gropi care au apărut după zăpadă şi ger ca şi ciupercile după ploaie, trei formaţii de muncitori lucrând la repararea asfaltului cu pavele”, subliniază dl Lungu. Demersul survine repetatelor intervale cu variaţii mari de temperatură de la noapte la zi, alternanţelor îngheţ-dezgheţ, precum şi infiltraţiilor de apă din infrastructura drumurilor, fenomene care au dus la afectarea gravă a carosabilului. Primarul mai spune că colo unde nu există „cratere”, ci doar eroziuni de mai mică amploare, stratul de asfalt va fi doar „frezat”, astfel încât să fie eliminate denivelările şi să se asigure o oarecare uniformitate a căii de rulare. Potrivit primarului Ion Lungu, acum se fac doar reparaţii la rece, intervenţiile cu bitum urmând a demara, cel mai probabil, pe la jumătatea lunii aprilie. „Trebuie să ne chinuim cu aceste reparaţii, pentru că mai devreme de 15 aprilie nu vom putea asfalta, deoarece riscăm să nu facem lucrări de calitate”, subliniază edilul şef Ion Lungu.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu