16 februarie 2010

Comisie de anchetare a eficienţei cheltuirii banilor la F.C. „Cetatea”
· Primarul Ion Lungu este de părere că subiectul este unul 100% electoral, declarând că nu are nicio emoţie vizavi de această iniţiativă
· „Nu m-am implicat, nu am băut niciun suc de pe urma fotbalului ci, din contră, am scos bani din buzunar”, subliniază şeful administraţiei locale
Eficienţa cu care au fost cheltuiţi banii daţi pentru fotbal de la bugetul local ar putea face obiectul unei comisii de anchetă. Verificarea este cerută de consilierul municipal PSD, Ovidiu Donţu, care şi-a exprimat nedumerirea că până acum nimeni nu a precizat în mod explicit dacă echipa de Liga a doua „F.C. „Cetatea” a fost sau nu retrasă din campionat. „Sunt nevoit să propun o comisie asupra modului cum s-au cheltuit banii la fotbal. Ca şi consilieri locali, noi nici măcar nu am avut dreptul să ştim cum s-au folosit fondurile date pentru această activitate”, a spus dl. Donţu, reamintind că, cu alt prilej, preşedintele Clubului, Dumitru Moldovan „a refuzat, pur şi simplu, să spună cu cât s-a transferat un jucător”.
Primarul Ion Lungu este de părere că subiectul este unul 100% electoral, declarând că nu are nicio emoţie vizavi de această iniţiativă. „Facem o comisie de anchetă, analizăm, nu este niciun fel de problemă, n-am niciun fel de emoţii”, reliefează ocupantul fotoliului din Areni. Edilul şef ţine să combată zvonurile potrivit cărora treaba la F.C. „Cetatea” nu a mers bine tocmai ca urmare a implicării sale mai mul decât se impunea. „Nu m-am implicat, nu am băut niciun suc de pe urma fotbalului ci, din contră, am scos bani din buzunar”, subliniază şeful administraţiei locale. Ion Lungu arată că una dintre cauzele desfiinţării în instanţă a F.C „Cetatea” este criza economică, Altex, sponsor care a dat fotbalului sucevean şi 1 milion de lei pe an, văzându-se obligat să renunţe la finanţarea echipei. Dl. Lungu consideră că fotbalul este „bolnav” în toată ţara, recunoscând că nu poate „băga mâna în foc” că la Suceava nu s-au petrecut şi fapte mai puţin ortodoxe. Totuşi, edilul şef precizează că nu este de competenţa primăriei să dispună verificări la o asociaţie de drept privat. „Noi, ca bază legală nu putem trimite un control la Suceava, pentru că este o echipă privată de fotbal. Nu avem competenţă să stabilim dacă banii de acolo au fost cheltuiţi eficient sau nu”, relevă Ion Lungu, spunând că fondurile de la bugetul local au fost date potrivit Legii sportului şi că destinaţia pe care au luat-o acestea este dovedită cu documente justificative la zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu