Fondurile pentru finanţarea cabinetelor medicale preluate de primărie nu au fost prinse în bugetul local
· Suma alocată iniţial în acest sens este de 1500 de lei pentru fiecare cabinet şi este destinată asigurării materialelor sanitare de bază, precum medicamente, seringi şi feşe
Primăria Suceava a pus în aplicare reglementările naţionale şi cea locală privind preluarea personalului medical şi celui stomatologic şcolar. Viceprimarul Viorel Seredenciuc anunţă că 64 de persoane, provenind din reţeaua amintită, sunt acum, pe 60 de posturi, în subordinea administraţie locale. Este vorba despre 20 de medici şi 36 de asistenţi medicali angajaţi definitiv, un medic şi 2 asistenţi medicali încadraţi temporar, precum şi de un mediator sanitar. Dintre aceştia, pentru medicină şcolară sunt 12 medici şi 34 de asistenţi, iar pentru medicină dentară-12 medici şi doi asistenţi. Potrivit adjunctului şefului administraţiei municipale, contractul de muncă cu noii salariaţi va fi semnat începând cu 1 iulie 2009, potrivit actelor normative în vigoare, salariile acestora urmând a fi achitate de Ministerul Sănătăţii, prin Direcţia de Sănătate Publică Suceava, care va face viramentul înspre Primăria Suceava. „O problemă încă nerezolvată o constituie materialele cu care vor fi dotate cabinetele şcolare, în prima fază acestea urmând a fi dotate de Primărie. Vom face un necesar pentru fiecare cabinet şi vom cumpăra materialele respective, iar ulterior, vom vedea dacă le vom deconta prin DSP. Oricum, vaccinurile şi imunizările vor fi acordate gratuit de Direcţia de Sănătate Publică”, arată dl Seredenciuc, adăugând că Primăria se va ocupa şi de perfectarea contractului cu o firmă autorizată în incinerarea deşeurilor sanitare. În baza aceloraşi prevederi, preluate au fost şi 19 cabinete medicale. Dintre acestea, 11 sunt de medicină şcolară şi deservesc 46 de unităţi de învăţământ(preşcolar, şcolar, liceal şi universitar), iar 8 de medicină stomatologică, oferind servicii la 19 unităţi de învăţământ, mai puţin cele preşcolare. Primăria va aloca bani pentru asigurarea materialelor sanitare de bază, precum medicamente, seringi şi feşe. Suma alocată iniţial în acest sens este de 1500 de lei de fiecare cabinet, însă suma nu a fost prinsă în buget.
· Suma alocată iniţial în acest sens este de 1500 de lei pentru fiecare cabinet şi este destinată asigurării materialelor sanitare de bază, precum medicamente, seringi şi feşe
Primăria Suceava a pus în aplicare reglementările naţionale şi cea locală privind preluarea personalului medical şi celui stomatologic şcolar. Viceprimarul Viorel Seredenciuc anunţă că 64 de persoane, provenind din reţeaua amintită, sunt acum, pe 60 de posturi, în subordinea administraţie locale. Este vorba despre 20 de medici şi 36 de asistenţi medicali angajaţi definitiv, un medic şi 2 asistenţi medicali încadraţi temporar, precum şi de un mediator sanitar. Dintre aceştia, pentru medicină şcolară sunt 12 medici şi 34 de asistenţi, iar pentru medicină dentară-12 medici şi doi asistenţi. Potrivit adjunctului şefului administraţiei municipale, contractul de muncă cu noii salariaţi va fi semnat începând cu 1 iulie 2009, potrivit actelor normative în vigoare, salariile acestora urmând a fi achitate de Ministerul Sănătăţii, prin Direcţia de Sănătate Publică Suceava, care va face viramentul înspre Primăria Suceava. „O problemă încă nerezolvată o constituie materialele cu care vor fi dotate cabinetele şcolare, în prima fază acestea urmând a fi dotate de Primărie. Vom face un necesar pentru fiecare cabinet şi vom cumpăra materialele respective, iar ulterior, vom vedea dacă le vom deconta prin DSP. Oricum, vaccinurile şi imunizările vor fi acordate gratuit de Direcţia de Sănătate Publică”, arată dl Seredenciuc, adăugând că Primăria se va ocupa şi de perfectarea contractului cu o firmă autorizată în incinerarea deşeurilor sanitare. În baza aceloraşi prevederi, preluate au fost şi 19 cabinete medicale. Dintre acestea, 11 sunt de medicină şcolară şi deservesc 46 de unităţi de învăţământ(preşcolar, şcolar, liceal şi universitar), iar 8 de medicină stomatologică, oferind servicii la 19 unităţi de învăţământ, mai puţin cele preşcolare. Primăria va aloca bani pentru asigurarea materialelor sanitare de bază, precum medicamente, seringi şi feşe. Suma alocată iniţial în acest sens este de 1500 de lei de fiecare cabinet, însă suma nu a fost prinsă în buget.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu