Primăriile sucevene suferă din cauza încasărilor mici din taxe şi impozite
· Nerealizarea veniturilor ţine, mai degrabă, de lipsa de organizare şi de pregătire a lucrătorilor specializaţi, crede preşedintele CJ, Gheorghe Flutur
Nivelul colectării veniturilor la vistieriile comunităţilor locale din judeţul Suceava este unul îngrijorător. Fenomenul afost remarcat de către însuşi preşedintele administraţiei judeţene, Gheorghe Flutur, care a recunoscut ieri, într-o întâlnire cu mass media locale, că unităţile administrativ-teritoriale sucevene sunt suferinde la acest capitol. Domnia sa este de părere că nerealizarea încasărilor ţine, mai degrabă, de lipsa de organizare şi de pregătire a lucrătorilor specializaţi. „În judeţul Suceava, gradul de colectare la primării este unul foarte scăzut. Asta înseamnă că, fie nu au aparat de specialitate, fie că personalul acestuia nu este pregătit”, iterează Gheorghe Flutur.
Dl. Flutur pune în vedere că reducerea cheltuielilor în administraţia publică este unul dintre capitolele negociate cu reprezentanţii Fondului Monetar Internaţional(FMI) şi ai Comisiei Europene şi că diminuarea nu înseamnă doar concedierea de personal, ci şi ajustarea costurilor cu bunurile şi serviciile. Referindu-se la judeţul Suceava, şeful executivului judeţean este de părere că schemele de personal nu sunt foarte încărcate, neputând avansa dacă, până la finele lui 2009, vor avea loc disponibilizări. „Ştiu că, în judeţul Suceava, la Consiliul Judeţean sau administraţiile locale, nu există scheme încărcate. Nu am acum să ştiu dacă vor fi sau nu disponibilizări, pentru că noi am avut grijă, din timp, ca schemele de personal să nu fie foarte încărcate”, explică Gheorghe Flutur.
· Nerealizarea veniturilor ţine, mai degrabă, de lipsa de organizare şi de pregătire a lucrătorilor specializaţi, crede preşedintele CJ, Gheorghe Flutur
Nivelul colectării veniturilor la vistieriile comunităţilor locale din judeţul Suceava este unul îngrijorător. Fenomenul afost remarcat de către însuşi preşedintele administraţiei judeţene, Gheorghe Flutur, care a recunoscut ieri, într-o întâlnire cu mass media locale, că unităţile administrativ-teritoriale sucevene sunt suferinde la acest capitol. Domnia sa este de părere că nerealizarea încasărilor ţine, mai degrabă, de lipsa de organizare şi de pregătire a lucrătorilor specializaţi. „În judeţul Suceava, gradul de colectare la primării este unul foarte scăzut. Asta înseamnă că, fie nu au aparat de specialitate, fie că personalul acestuia nu este pregătit”, iterează Gheorghe Flutur.
Dl. Flutur pune în vedere că reducerea cheltuielilor în administraţia publică este unul dintre capitolele negociate cu reprezentanţii Fondului Monetar Internaţional(FMI) şi ai Comisiei Europene şi că diminuarea nu înseamnă doar concedierea de personal, ci şi ajustarea costurilor cu bunurile şi serviciile. Referindu-se la judeţul Suceava, şeful executivului judeţean este de părere că schemele de personal nu sunt foarte încărcate, neputând avansa dacă, până la finele lui 2009, vor avea loc disponibilizări. „Ştiu că, în judeţul Suceava, la Consiliul Judeţean sau administraţiile locale, nu există scheme încărcate. Nu am acum să ştiu dacă vor fi sau nu disponibilizări, pentru că noi am avut grijă, din timp, ca schemele de personal să nu fie foarte încărcate”, explică Gheorghe Flutur.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu