Ofensivă de promovare a municipiului Suceava
·
„Vom
îmbina elementele <Suceava-oraş verde> şi , în aşa fel încât ă să putem promova cât mai bine oraşul”, subliniază
primarul Ion Lungu.
·
La
principalele punctele de intrare în municipiul reşedinţă vor fi amplasate
totemuri luminoase de promovare, de mari dimensiuni.
„În perioada următoare vom face o ofensivă de
promovare a oraşului”, a anunţat ieri, într-o întâlnire cu mass media locale, Ion
Lungu, primarul Sucevei. O primă temă pe care se va concentra administraţia
municipală este „Suceava-green city”-Suceava-oraş
verde”, şeful administraţiei locale susţinând că reşedinţa de judeţ se poate
evidenţia cu proiectele şi investiţiile privind autovehiculele electrice,
bicicletele electrice, sistemul de iluminat public cu lămpi LED, energia
termică produsă pe biomasă şi transportul public în comun de călători cu
autobuze electrice. O a doua direcţie este cea de promovarea a capitalei de
judeţ drept „Destinaţie europeană de excelenţă”. În acest sens, la principalele
punctele de intrare în municipiu vor fi amplasate totemuri luminoase de
promovare, de mari dimensiuni. Acestea vor străjui accesul în Suceava dinspre
Fălticeni, Rădăuţi, Gura Humorului, Rădăuţi şi Botoşani, un altul urmând a
trona în preajma imobilului din Areni care găzduieşte Primăria. „Vom îmbina
elementele <Suceava-oraş verde> şi , în aşa fel încât ă să putem promova cât mai bine
oraşul”, susţine şeful executivului sucevean.
Nu în cele din urmă, Ion Lungu face cunoscut că reşedinţa de judeţ va
participa cu proiectele aferente „Suceava-oraş verde” şi „Suceava-Destinaţie
europeană de excelenţă” la Gala de excelenţă a Asociaţiilor Municipiilor din
România (AMR), organizată, pe 6 noiembrie, la Ateneul Român.