15 iulie 2021

 

Ion Lungu, primarul Sucevei:

„Cu toţii iubim Foresta, dar când este vorba să ne implicăm nu o facem”

>Ocupantul fotoliului administrativ din Areni recunoaşte că a eşuat atunci când a căutat antrenori suceveni, dar se arată încântat de sosirea noului principal Ionuţ Moşteanu

Ion Lungu primarul municipiul Suceava a făcut ieri, într-o conferinţă de presă, urări de bun-sosit, noului antrenor principal al echipei de fotbal de ligă a treia, Foresta Suceava.

Lungu a recunoscut că nu ştie prea multe despre realizările lui Ionuţ Moşteanu, şi că nu l-a cunoscut personal pe acesta, însă din mass media a aflat că are un „palmares destul de interesant”, respectiv ca „antrenor principal al FC Argeş şi în Vaslui, adjunct la CFR şi în alte părţi”. Primarul capitalei de judeţ îl asigură pe proaspătul venit la cârma Foresta de tot sprijinul autorităţilor administraţiei publice sucevene, reliefând că obiectivul este, în continuare, promovarea în liga fotbalistică imediat superioară. „Nu ascund faptul că m-am implicat personal să conving nişte suceveni să vină antrenori la Foresta, dar n-am reuşit, am eşuat. Cu toţii iubim Foresta, dar când este vorba să ne implicăm, nu o facem. Aşadar îi spun un sincer bun venit domnului Ionuţ Moşteanu, pe care sper să am plăcerea să-l cunosc personal. Îl asigur de tot sprijinul meu şi al Primăriei municipiului Suceava. Îi dorim succes în noua stagiune a Ligii a treia, rămânând aceeaşi ţintă, cea de a se reveni în Liga a doua” a explicat Ion Lungu, primarul Sucevei.