08 august 2012


Cîmpan, liderul municipal al PRM Suceava, şi-a dat demisia din partid  
·        Am recurs din cauza rezultatelor foarte slabe obţinute în data de 10 iunie, la alegerile locale”, a declarat preşedintele demisionar
Mihai Cîmpan, preşedintele organizaţiei municipale Suceava a Partidului România Mare, vicepreşedinte cu probleme organizatorice al formaţiunii judeţene, şi a anunţat, ieri, demisia din aceste două funcţii. Cîmpan şi-a justificat decizia prin numărul mic de voturi obţinute în calitate de candidat, de pe poziţia întâia, pe lista PRM cu aspiranţii la fotoliul de consilier local sucevean. Mihai Câmpan a avut 463 de opţiuni în favoarea sa, considerând că, din acest motiv, trebuie să-şi dea demisia de onoare, inclusiv din rândurile membrilor PRM. „Îmi dau demisia de onoare, iar demisia mea se vrea un act onorabil. Motivul pentru care am recurs la acest gest se referă la rezultatele foarte slabe obţinute în data de 10 iunie la alegerile locale. În primul rând, doresc să mulţumesc cetăţenilor municipiului Suceava care mi-au dat votul lor pentru candidatura mea la Consiliul Local, dar şi celor care au avut alte opţiuni”, a declarat Mihai Cîmpan, adăugând că, astfel, aduce decizia sa la cunoştinţa întregii conduceri a PRM Suceava, inclusiv birourilor permanente municipal şi judeţean.
Cîmpan a fost ales preşedinte al organizaţiei municipale Suceava a Partidului România Mare în urma conferinţei din luna martie, când, fiind singurul înscris în cursă, a obţinut unanimitatea sufragiilor participanţilor. Mihai Cîmpan a deţinut interimatul la conducerea organizaţiei municipale Suceava a Partidului România Mare din vara anului 2011. Aceasta după ce, de prin luna martie, liderul de la municipiul reşedinţă, Vasile Cerlincă, fusese eliberat din această funcţie.