05 martie 2013


După iarna 2012-2013,
Drumurile naţionale, un adevărat pentru circulaţie
·        Ciclurile îngheţ-dezgheţ au determinat extinderea degradării”, a explicat Andrei Huţanu.              
Prefectul de Suceava, Florin Sinescu, cere responsabililor de la Drumurile Naţionale să intre, pe măsură ce condiţiile meteorologice o vor permite, la repararea porţiunilor de carosabil deteriorate pe timpul iernii. Reprezentantul Guvernului în teritoriu a remarcat că există zone în care gropile apărute în carosabil reprezintă deja un adevărat pericol pentru participanţii la traficul auto. „Există, într-adevăr, câteva zone care sunt un adevărat pericol pentru circulaţie. Spre exemplu DN 2 este afectat de găuri imense, care nici nu ştim de unde şi cum au apărut”, a subliniat prefectul Florin Sinescu. Andrei Huţanu, şeful Secţiei Suceava a Companiei Naţionale De Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România(CNADNR) precizează că s-a luat legătura cu staţiile de asfalt, reparaţiile urmând a începe atunci când temperaturile atmosferice vor mai creşte, cel mai probabil, după 10 martie, atunci când vor intra în funcţiune şi staţiile de asfalt. „Avem contract cu staţiile de asfalt, iar în momentul în care se mai încălzeşte vremea, şi dacă acestea pornesc, vom putea trece la reparaţii”, a spus oficialul Secţiei Suceava a Drumurilor Naţionale.  Huţanu a ţinut să arate că sezonul rece 2012-2013 a fost unul defavorabil infrastructurii rutiere, mai ales din cauza alternanţei repetate îngheţ-dezgheţ. „Condiţiile de anul acesta au fost destul de dificile, cu foarte multe cicluri îngheţ-dezgheţ, fenomen care au determinat extinderea degradării”, a explicat Andrei Huţanu.