După iarna 2012-2013,
Drumurile naţionale, un adevărat pentru
circulaţie
·
„Ciclurile
îngheţ-dezgheţ au determinat extinderea degradării”, a explicat Andrei
Huţanu.
Prefectul de Suceava, Florin Sinescu, cere
responsabililor de la Drumurile Naţionale să intre, pe măsură ce condiţiile
meteorologice o vor permite, la repararea porţiunilor de carosabil deteriorate pe
timpul iernii. Reprezentantul Guvernului în teritoriu a remarcat că există zone
în care gropile apărute în carosabil reprezintă deja un adevărat pericol pentru
participanţii la traficul auto. „Există, într-adevăr, câteva zone care sunt un
adevărat pericol pentru circulaţie. Spre exemplu DN 2 este afectat de găuri
imense, care nici nu ştim de unde şi cum au apărut”, a subliniat prefectul
Florin Sinescu. Andrei Huţanu, şeful Secţiei Suceava a Companiei Naţionale De
Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România(CNADNR) precizează că s-a luat
legătura cu staţiile de asfalt, reparaţiile urmând a începe atunci când
temperaturile atmosferice vor mai creşte, cel mai probabil, după 10 martie,
atunci când vor intra în funcţiune şi staţiile de asfalt. „Avem contract cu
staţiile de asfalt, iar în momentul în care se mai încălzeşte vremea, şi dacă
acestea pornesc, vom putea trece la reparaţii”, a spus oficialul Secţiei
Suceava a Drumurilor Naţionale. Huţanu a
ţinut să arate că sezonul rece 2012-2013 a fost unul defavorabil
infrastructurii rutiere, mai ales din cauza alternanţei repetate îngheţ-dezgheţ.
„Condiţiile de anul acesta au fost destul de dificile, cu foarte multe cicluri
îngheţ-dezgheţ, fenomen care au determinat extinderea degradării”, a explicat
Andrei Huţanu.