• Măsura a fost luată după ce, la Asociaţia de proprietari nr. 75, a fost înregistrată o delapidare de 130.000 de lei
Termica a hotărât ca serviciul de colectare şi transportare a sumelor reprezentând contravaloarea facturilor la energia termică încasate de asociaţiile de proprietari să fie apanajul unei firme specializate. Societatea respectivă a fost desemnată în urma unei licitaţii, casierul colector fiind obligat să prezinte o împuternicire din partea Termica şi cartea de identitate, iar responsabilul asociaţiei de proprietari trebuind să predea banii într-un plic securizat, înseriat, special destinat transportului de valori. Măsura a fost luată după ce, la Asociaţia de proprietari nr. 75, a fost înregistrată o delapidare de 130.000, pusă în sarcina fostului administrator, bani încasaţi de la consumatori şi care trebuiau să ajungă în conturile firmei de termoficare. „Am semnat contractul cu această firmă, însă mai sunt unele mici detalii de pus la punct. Am luat această decizie ca urmare a deturnării unei sume importante, de acum înainte banii strânşi urmând a fi ridicaţi de la fiecare asociaţie de proprietari şi transportaţi cu o maşină blindată la băncile cu care avem relaţii”, declară directorul general al Termica, Silviu Gemănari, care spune că, prin renunţarea la propriii casieri încasatori, sunt realizate şi unele economii.