06 iunie 2014

Suceava,
Peste 300 de mărci de tipuri şi mărci de bere, la Târgul de bere Auchan
·        Oferta este tentantă, atât pentru cunoscători, cât şi pentru amatori sau cei care vor să încerce ceva special  
În perioada, 4-17 iunie, Auchan îi invită pe suceveni, dar nu numai pe ei, la Târgul de bere. Pe aleea centrală din hipermarketul din Lunca Sucevei, Auchan pune la dispoziţia consumatorilor peste 300 de mărci şi tipuri de berem de la producători din 20 de ţări. Târgul se desfăşoară sub deviza „Explorează noi destinaţii pe harta mondială a berii”, propunând amatorilor să aleagă dintr-o gamă variată, pentru toate gusturile şi preferinţele, oferta cuprinzând bere blondă, roşie, brună şi neagră, bere cu diferite arome sau nefiltrată, bere bio, bere fără alcool sau puternic alcoolizată. 
Oferta este tentantă, atât pentru cunoscători, cât şi pentru amatori sau cei care vor să încerce ceva special”, a declarat ieri, într-o conferinţă de presă, Lucian Vacariuc, director de magazin, întâlnire cu mass media scrise, la care au mai participat, Manuela Luca, asistent director, Bogdan Bejenariu, controlor de gestiune, Adrian Buzomală, manager de piaţă şi Maria Ţugui, responsabil resurse umane. În cadrul Târgului sunt prezentate mărci de bere românească şi internaţională, selecţionate fiind tipuri de bere de la renumiţi berari din Belgia, Germania, România, Franţa, Anglia, Scoţia, Irlanda, Danemarca, Austria, Grecia, Italia, Turcia, Cehia, Polonia, Ungaria, Olanda, Spania, SUA, Mexic, China şi Australia. Oferta se adresează şi pasionaţilor în ale fotbalului, „Pentru ca serile cu prietenii şi vizionarea meciurilor să fie şi mai plăcute, am pregătit şi o gamă de produse complementare: pahare, halbe, desfăcătoare, boluri de plastic şi sticlă pentru snacks-uri, tricouri cu steagurile ţărilor participante la Campionatul mondial de fotbal 2014, lăzi frigorifice, pastile de răcire şi alte surprize”,   a subliniat directorul de magazin. Cu acest prilej, Lucian Vacariuc a ţinut să accentueze că Auchan manifestă deschidere către toate categoriile de producători locali.  „Politica noastră este de a lucra cu producători locali, peste 400 de asemenea producători fiind angrenaţi, la nivel naţional, în procesul de remodelare a magazinelor. Obiectivul este să  creştem cifra acestora, atât în ţară, cât şi în Suceava”, a conchis Lucian Vacariuc, director de magazin, Auchan.