17 mai 2012


Primarul Ion Lungu:
USL vrea să închidă Bazarul de la Suceava
·        „Îi avertizez, cu toată fermitatea, pe contracandidaţii mei, să nu amestece sucevenii, necazurile acestora, în lupta electorală”, a punctat edilul şef
„O spun cu toată responsabilitatea, ştiu din culise tactica USL, care vrea să închidă Bazarul, în ideea de ai lua, din punct de vedere electoral, voturile de acolo ale primarului Lungu”, a declarat ieri, şeful municipalităţii sucevene, Ion Lungu, în urma controalelor organelor fiscale în spaţiul comercial din Lunca Sucevei. Edilul şef sucevean a făcut această declaraţie după ce contracandidaţii domniei sale la conducerea administraţiei locale au răspândit zvonul că descinderile din Bazar ar fi avut loc la „comanda” primarului Sucevei. Edilul şef a reliefat că în Bazar îşi desfăşoară activitatea foarte mulţi localnici, acesta constituind, de cele mai mult ori, unica sursă de câştig şi supravieţuire. „Pentru mine, Bazarul  a fost, din totdeauna o prioritate, pentru că ştiu exact dorinţele şi nevoile sucevenilor. Ştiu că, acolo, mulţi îşi câştigă existenţa, iar dacă nu ar exista Bazarul, unii dintre ei nu ar avea cu ce să-şi trimită copiii la şcoală şi cu ce să-şi plătească cheltuielile la întreţinere. Dacă nu ar fi Bazarul, mulţi nu ar supravieţui”, subliniază ocupantul fotoliului din Areni.             
Lungu evidenţiază că, în ultimii 8 ani, Centrul comercial din Lunca Sucevei a făcut obiectul unor consistente investiţii, iar în iarna care vine, printr-un proiect cu finanţare elveţiană, spaţiile în cauză ar putea fi încălzite cu energie verde. Edilul şef spune că primarul nu are competenţă pe linia dispunerii de controale de genul celui care a avut loc ieri în Bazar. „Nu am trimis controale nici în timpul în care partidul din care fac parte era la putere şi nu am nicio şansă acum, când suntem în opoziţie. Îi avertizez, cu toată fermitatea, pe contracandidaţii mei, să nu amestece sucevenii, necazurile acestora, în lupta electorală. Mă voi bate până în pânzele albe, pentru ca Bazarul din Lunca Sucevei să existe, deoarece, din punctul meu de vedere, acesta este o formă de protecţie socială. Mă voi bate ca sucevenii să poată câştiga o pâine în Bazar”, a accentuat primarul Ion Lungu.