02 aprilie 2009

Reformarea învăţământului, un proces haotic
· „Vrem strategie, înainte de reformă”, reliefează Sanda Maria Ardeleanu, deputat PD-L de Suceava
Nu putem demara o reformă în învăţământ, până nu întocmim o strategie în domeniu. Aceasta este părerea deputatului democrat-liberal de Suceava, Sanda Maria Ardeleanu, care a precizat, ieri, cu prilejul unei întrevederi cu mass media locale, că privirea de perspectivă asupra educaţiei naţionale trebuie să se bucure de aportul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării, comisiilor de învăţământ din Parlament, precum şi al Comisiei prezidenţiale pentru învăţământ. „Va trebui să ne aşezăm la o masă a tratativelor şi a negocierilor pe subiectul strategiei de reformă şi să încercăm, cât de repede, să aducem publicului, şcolii româneşti, această propunere de reformă”, a explicat parlamentarul. Deputatul sucevean relevă că s-a constat că procesul de reformare a învăţământului naţional este unul haotic. „Vin idei de peste tot, le formulăm şi începem să le aplicăm fără să avem în spate o strategie. Vrem strategie, înainte de reformă”, reliefează Sanda Maria Ardeleanu. Domnia sa a aţinut să accentueze că o asemenea strategie este necesară tocmai pentru a se înţelege de ce este nevoie de modificări esenţiale privind descentralizarea şi curriculum-ul şcolar. Deputatul PD-L de Suceava a conchis că proiecţia referitoare la învăţământul românesc ar avea menirea să explice şi să justifice fiecare acţiune guvernamentală în domeniul educaţiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu