Sute de petiţii şi audienţe,
la „Cadastru”
·
Cei în cauză au solicitat informaţii şi lămuriri cu
privire diferite probleme apărute în activităţile de emitere a titlurilor de
proprietate, de înscriere în cartea funciară sau în pe marginea unor litigii.
În 2015, la Oficiul
Judeţean de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Suceava au fost înregistrate 156
de petiţii cu privire la aspecte ale activităţii de cadastru, a celei de
eliberare a titlurilor de proprietate, cât şi la relaţia pe care respectivii
petiţionari au avut-o cu persoanele autorizate. Conform directorului executiv
Vasile Mocanu, petiţiile au fost
soluţionate de către specialiştii din cadrul Serviciului „Cadastru”. De altfel,
aceştia din urmă activat în Secretariatul tehnic al Comisiei judeţene de fond
funciar; în comisiile de delimitare administrativ-teritorială întrunite în
vederea medierii litigiilor; în comisiile de inventariere a terenurilor la
Legea nr. 165 din 2013, cât şi în diverse alte comisii organizate de Instituţia
Prefectului, pentru soluţionarea unor petiţii. Pe durata anului trecut, la
şeful Serviciului „Cadastru” au solicitat audienţe 150 de persoane, acestea dorind
să capete informaţii şi lămuriri la diferite probleme apărute în activităţile
de emitere a titlurilor de proprietate, de înscriere în cartea funciară sau în
cazul unor litigii.
·
Numărul titlurilor de proprietate întocmite şi eliberate
se apropie de 1.000.