24 februarie 2016

Primarul Ion Lungu îşi face intrarea în forţă pe reţelele de socializare  
·        „Cresc, de la o oră la alta, ca pâinea caldă.  Sunt mai nou în lumea virtuală, dar o să mă obişnuiesc”, a iterat primarul Sucevei care, zilele acestea, şi-a deschis propria pagină pe fecebook.
Candidat pentru un al patrulea mandat la conducerea administrativă a municipiului Suceava, primarul Ion Lungu a informat ieri, într-o conferinţă de presă, că îşi face intrarea în mediul online, deschizându-şi propria pagină pe reţeaua de socializare facebook.
„Începând din această săptămână am intrat şi eu în lumea online. Am pagină de facebook, am profil, la adresa https: facebook: //facebook.com/IonLunguPrimar”, a anunţat şeful administraţiei locale sucevene.  Lungu a acceptat riscul de a primi mesaje negative, însă, cu excepţia manipulărilor, edilul-şef consideră că acestea pot reprezenta un feed back cu adevărat constructiv. „Sunt pregătit pentru aşa ceva, pentru că există oameni care pot să trimită un mesaj obiectiv negativ, spre deosebire de alţii care sunt manipulaţi. Asta este viaţa!, reliefează ocupantul fotoliului administrativ din Areni, adăugând că nu va elimina comentariile negative, ci le va lăsa „ să le vadă toată lumea, pentru a şti care sunt aprecierile la adresa primarului”.Potrivit şefului executivului local sucevean, de administrarea paginii faceebook se va ocupa una dintre consilierele din cabinetul primarului. „Am 877 de vizualizări, deci cresc, de la o oră la alta, ca pâinea caldă.  Sunt mai nou în lumea virtuală, dar o să mă obişnuiesc”, a iterat primarul Sucevei.   
Până de curând primar independent, Ion Lungu s-a întors la „prima dragoste”, PNL, recent fiind lansat drept candidat al acestei formaţiuni pentru Primăria municipiului Suceava.