Şefii de la Primăria Suceava se
deplasează la rezolvarea sarcinilor de serviciu cu autobuzul
·
În
acest sens, administraţia locală achiziţionează 30 de abonamente de la
societatea de transport public local de călători TPL.
Întrucât nu există un parc propriu de maşini, cu
excepţia autoturismelor puse la dispoziţia primarului şi viceprimarilor,
directorii din Primăria Suceava se deplasează, în interes de serviciu, cu
autobuzul sau microbuzele maxi taxi. Pentru a veni în întâmpinarea acestora, Consiliul
Local Suceava s-a aplecat asupra unei hotărâri privind achiziţionarea de abonamente
de călătorie pe mijloacele de transport în comun destinate deplasărilor personalului
Primăriei. „De cele mai multe ori salariaţii plătesc din bugetul propriu
aceste deplasări, fără a solicita decontarea cheltuielilor, dat fiind că parcul
instituţiei nu poate acoperi această nevoie de transport”, se arată
iniţiativa legislativă supusă aprobării plenului deliberativului de către
primarul Ion Lungu. Astfel, 30 de
lucrători ai administraţiei publice locale vor primi taloane gratuite, acestea
putând fi folosite pentru deplasări legate de îndeplinirea sarcinilor de serviciu.
Achiziţionarea abonamentelor se va face de la societatea de Transport Public
Local Suceava, la solicitarea şefilor de compartimente din cadrul Primăriei,
contravaloarea acestora fiind acoperită din bugetul local. Şefii de compartimente,
cu funcţii care impun deplasarea frecventă în interesul serviciului, vor prezenta
note justificative cu privire la necesitatea călătoriei, în care vor specifica
mijloacele de transport utilizate şi cheltuielile efectuate, însoţite de actele
doveditoare, astfel încât să se poată face decontarea. „Realizarea unor
atribuţii de serviciu, cum ar fi efectuarea anchetelor sociale, vizionarea
stadiului de executare a unor lucrări edilitar-gospodăreşti, verificarea
modului în care se realizează salubritatea menajeră sau iluminatul public se
pot realiza doar prin deplasarea în teren. O altă cerinţă de transport o
constituie deplasarea în interes de
serviciu a angajaţilor de la Biroul de evidenţă a persoanei, care funcţionează
la Iulius Mall, precum şi ai celor de la Direcţia de Asistenţă Socială, de la
sediul Primăriei din Burudujeni”, se arată în expunerea de motive la proiectul
de hotărâre.