16 ianuarie 2009


Campanie de informare asupra drepturilor şi obligaţiilor membrilor asociaţiilor de proprietari

Primăria municipiului Suceava a demarat o campanie de informare publică cu privire la drepturile si obligaţiile condcerii şi membrilor asociaţiilor de proprietari. Astfel, potrivit legislaţiei, preşedinţii asociaţiilor sunt obligaţi să organizeze adunări generale in primul trimestru al anului. „Cu această ocazie aş dori să emit un semnal pentru locuitorii municipiului Suceava să participe la aceste adunări, iar pentru preşedinţii de asociaţii să fie cât mai transparenţi în luarea deciziilor şi să organizeze întâlniri, astfel încât să nu mai apară atât de multe reclamaţii la Primărie”, precizează viceprimarul Lucian Harşovschi. Domnia arată că, în timpul întrunirilor, se vor discuta aspecte legate de raportul comitetului executiv, comisiei de cenzori, de confirmare în funcţie sau alegere a unui nou comitet executiv, precum şi alte probleme ridicate de proprietari. De asemenea, proprietarii trebuie să ştie că au dreptul să solicite lămuriri în legătură cu listele de plată şi să folosească proprietatea comună conform dispoziţiilor legale. Pe de altă parte, aceştia din urmă sunt obligaţi să plătească la timp cheltuielile comune, să repare instalaţiile interioare pe cheltuială proprie şi să accepte, pentru verificări, accesul în apartament al conducerii asociaţiei. „În fiecare scară de bloc va apărea fi expus un afiş, în care sunt redate pe scurt extrase din legea privire la obligaţiile şi drepturile asociaţiilor, respectiv drepturile şi obligaţiile proprietarilor”, declară dl. Harşovschi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu