După lucrări de consolidare
Gheorghe Flutur a redat
traficului podul dintre Vereşti şi Udeşti, pe râul Suceava
- „Mă bucur că s-au ţinut de cuvânt constructorii, deoarece sunt destul de greu de găsit firme care să-şi asume această responsabilitate” a subliniat Flutur
- Pentru a nu întrerupe complet circulaţia între localităţile de pe cele două maluri, în albia râului Suceava a fost amenajat un pod provizoriu din tuburi din beton
În prezenta lui Gheorghe Flutur, preşedintele
Consiliului Judeţean Suceava, vineri la ora 10.00, constructorii au ridicat
barierele de interzicere a accesului podul de legătură dintre comunele Vereşti
şi Udeşti, pe drumul judeţean DJ 208D. Pentru o perioadă de câteva luni, acesta făcut obiectul unor intervenţii de
consolidare, după ce, în urma unei expertize, s-a constatat că podul prezenta
risc în utilizare. Şeful executivului judeţean a declarat, la faţa locului, că „a
fost o lucrare delicată”, deoarece trebuiau găsite firme care să dispună de
echipamentul hidraulic de ridicare a tablierului de 240 de tone, care cedase
anterior. Valoarea tuturor lucrărilor de consolidare a podului, inclusiv cele
de asfaltare, protecţie şi semnalizare rutieră, s-au ridicat la 1,6 milioane de lei, rămânând
de aplicat doar marcajele rutiere.
„Mă bucur că s-au ţinut de cuvânt constructorii, pentru că sunt destul de greu de găsit firme care să-şi asume această responsabilitate” a subliniat Flutur. Podul de la Vereşti peste râul Suceava a fost construit în anul 1964, are o lungime de 240 de metri, o lăţime de 7 metri, o capacitatea portantă de 60 de tone, „fiind dimensionat încă foarte bine pentru utilajele care circulă astăzi în România”. Obiectivul de infrastructură rutieră de peste râul Suceava a fost afectat de mai multe ori de inundații, iar lucrarea în cauză s-a dovedit una complexă, în condiţiile în care afectate au fost şi reazemele grinzilor de susţinere a podului.
„Mă bucur că s-au ţinut de cuvânt constructorii, pentru că sunt destul de greu de găsit firme care să-şi asume această responsabilitate” a subliniat Flutur. Podul de la Vereşti peste râul Suceava a fost construit în anul 1964, are o lungime de 240 de metri, o lăţime de 7 metri, o capacitatea portantă de 60 de tone, „fiind dimensionat încă foarte bine pentru utilajele care circulă astăzi în România”. Obiectivul de infrastructură rutieră de peste râul Suceava a fost afectat de mai multe ori de inundații, iar lucrarea în cauză s-a dovedit una complexă, în condiţiile în care afectate au fost şi reazemele grinzilor de susţinere a podului.