16 septembrie 2022

 

Dr. Petrea Dulgherul, la al şaselea mandat de preşedinte al Colegiului Medicilor Veterinari  

>„Timp de 45 de ani în activitatea de medic veterinar m-am bazat pe cuvintele libertate, demnitate,  dreptate” mulţumindu-le colegilor pentru „aprecierea unei munci de o viaţă” şi încrederea acordată

În cadrul şedinţei din 13 septembrie, dr. Petrea Dulgheru a fost ales, cu unanimitatea de 147 de voturi ale celor prezenţi, pentru un al şaselea mandat consecutiv la conducerea a Consiliului Medicilor Veterinari din judeţul Suceava. „Este, poate, una dintre cele mai înălţătoare zile din viaţa mea, unică în felul ei. Medicii veterinari din judeţul Suceava m-au ales, în unanimitate, preşedinte al Colegiului, pentru o perioadă de încă 3 ani. Este o mulţumire pentru munca de o viaţă, eu lucrând în medicina veterinară din 1967. Timp de 45 de ani în activitatea de medic veterinar m-am bazat pe cuvintele libertate, demnitate,  dreptate. Cred că lupta mea pentru apărarea drepturilor şi libertăţilor veterinari, dar şi respectarea obligaţiilor, păstrarea relaţiilor, buna prietenie şi ajutarea crescătorilor de animale mi-au adus acest statut” a declarat dr. Petrea Dulgheru, „la frumoasa vârstă de 70 de ani”, mulţumindu-le colegilor pentru  „aprecierea unei munci de o viaţă” şi încrederea acordată de-a lungul unei perioade de 18 ani la şefia acestei structuri reprezentative a medicilor veterinari din judeţul Suceava.

Cu acelaşi prilej, vicepreşedinţi au fost aleşi medicii veterinari Nichita Boca şi Gheorghe Iacoban. Preşedintele Comisiei de deontologie şi litigii este dr. Cristian Teodoreanu, în urma votării membri ai Consiliului Judeţean fiind Nichita Boca, Gheorghe Iacoban, Ioan Racoviţă, Gabriel Busuioc, Lucian Ciobanu, Dan Comişescu, Narcis Nistor şi Viorel Sofian.       

Preşedintele reales al Colegiului Medicilor Veterinari şi-a exprimat convingerea că medicii veterinari suceveni vor avea, în continuare, un rol hotărâtor pe linie de siguranţa alimentelor şi sănătatea locuitorilor judeţului Suceava. „Prin ceea ce a făcut, Colegiul Medicilor Veterinari a fost o voce atât la nivel local, cât şi la cel naţional. Prin acţiunile noastre am arăta că suntem o forţă de reacţie rapidă în faţa nedreptăţilor. Într-o perioadă tulbure, zbuciumată, împreună cu membrii Consiliului Judeţean, cu Biroul Executiv, cu preşedintele Comisiei de deontologie şi litigii, am făcut tot ce este posibil ca activitatea Colegiului Medicilor Veterinari Suceava să se desfăşoare în condiţii normale” a evidenţiat dr. Petrea Dulgheru, preşedintele Colegiului Medicilor Veterinari din judeţul Suceava.