Audienţe zilnice, pe durata
întregului program, la conducerea Casei de Pensii
> „Există mereu receptivitate
şi disponibilitate pentru a soluţiona problemelor categoriei de beneficiari
care ni se adresează” arată Constantin Boliacu, şeful CJP
Programul de relaţii cu publicul de la Casa Judeţeană de Pensii este
prelungit, în fiecare zi de luni a săptămânii, până la ora 18.00. De marţi până
vineri, persoanele interesate au acces la serviciile CJP între orele
8.00-15.00, anunţul fiind făcut de instituţia suceveană pe fondul măsurilor de eficientizare
şi „transparentizare” a activităţii. Directorul executiv Constantin Boliacu
informează că 11 ghişee sunt la dispoziţia beneficiarilor serviciilor CJP, dintre
care 4 la serviciul de evidenţă a contribuabililor, două pentru preluarea dosarelor
şi două pentru proceduri legate de plăţi. De
asemenea, câte un ghişeu este specializat pe biletele de tratament,
pensiile internaţionale , respectiv, eliberarea de documente. „Activitatea de
audienţe la conducerea instituţiei se desfăşoară pe durata întregului program,
existând mereu receptivitate şi disponibilitate pentru soluţionarea problemelor
cu care se confruntă categoria de beneficiari care se adresează specificului
instituţiei, bineînţeles cu respectarea cadrului legal existent” arată şeful
CJP Constantin Boliacu. Conform acestuia, pentru operativitate şi uşurarea
accesului la informaţii, s-au instalat posturilor telefonice suplimentare, alocându-se,
inclusiv, unu număr de telefon mobil. Site-ul instituţiei este actualizat în
permanenţă, iar în vederea primirii directe a solicitărilor beneficiarilor,
create au fost, pe compartimente, adrese suplimentare de e-mail. Formularele
tipizate necesare la solicitarea prestaţiilor sociale sunt puse la dispoziţie
în format electronic pe pagina web a CJP, iar la intrarea în instituţie,
beneficiarii sunt îndrumaţi către ghişee, în funcţie de specificul solicitării
fiecăruia. „Au fost luate măsuri pentru a preîntâmpina aglomerarea excesivă a
ghişeelor, activitatea de prestaţii fiind organizată astfel încât termenele
legale de soluţionare să nu fie depăşite” evidenţiază Constantin Boliacu,
directorul executiv la Casei Judeţene de Pensii Suceava.