Expirând pe 13 octombrie
Contractul de salubritate
stradală şi de servicii de iarnă intră în prelungiri
>În 2014, la data scoaterii la licitaţie, valoarea pe 7 ani a contractului era de 5,4 milioane
de euro
Consiliul Local este
convocat în şedinţă ordinară, pe 30 septembrie, pe ordinea de zi a acesteia
figurând şi prelungirea contractului privind delegarea de gestiune prin
concesionare a serviciului de salubritate stradală şi de iarnă din municipiul
Suceava, acesta expirând la începutul lunii viitoare. Durata contractului nr.
27732 din 13 octombrie 2014, încheiat cu Diasil Service, a fost stabilită la 7 ani, respectiv pentru
intervalul 2014-2021, iar prelungirea va fi valabilă până la data parafării
noului contract. În acest sens, în prima parte a lui septembrie, în şedinţă
extraordinară, deliberativul local a aprobat demararea procedurilor şi studiul
de oportunitate privind fundamentarea deciziei de delegare a gestiunii serviciului respectiv. „Avem contract din 2014, acesta fiind
valabil pentru o perioadă de 7 ani. Sperăm să încheiem cât mai repede noul
contract de salubrizare, care este foarte important. Sigur, conform legii, până
la finalizarea licitaţiei avem posibilitatea să prelungim contractul cu
actualul operator, în aşa fel încât să nu avem probleme, mai ales în perioada
de iarnă” declara primarul Ion Lungu, menţionând că, după realizarea studiului
de oportunitate, licitaţia efectivă ar putea fi ţinută în 6 luni. Concesionarea se va face prin licitaţie,
caietul de sarcini urmând a fi supus aprobării plenului Consiliului Local
într-o şedinţă viitoare. În 2014, la data scoaterii la mezat a serviciului de
salubritate stradală şi de iarnă din municipiul Suceava, valoarea totală contractului era de 5,4 milioane de euro.