28 septembrie 2021

 

Expirând pe 13 octombrie

Contractul de salubritate stradală şi de servicii de iarnă intră în prelungiri

>În 2014, la data scoaterii la licitaţie, valoarea pe 7 ani a contractului era de 5,4 milioane de euro

Consiliul Local este convocat în şedinţă ordinară, pe 30 septembrie, pe ordinea de zi a acesteia figurând şi prelungirea contractului privind delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului de salubritate stradală şi de iarnă din municipiul Suceava, acesta expirând la începutul lunii viitoare. Durata contractului nr. 27732 din 13 octombrie 2014, încheiat cu Diasil Service,  a fost stabilită la 7 ani, respectiv pentru intervalul 2014-2021, iar prelungirea va fi valabilă până la data parafării noului contract. În acest sens, în prima parte a lui septembrie, în şedinţă extraordinară, deliberativul local a aprobat demararea procedurilor şi studiul de oportunitate privind fundamentarea deciziei de delegare a gestiunii serviciului  respectiv. „Avem contract din 2014, acesta fiind valabil pentru o perioadă de 7 ani. Sperăm să încheiem cât mai repede noul contract de salubrizare, care este foarte important. Sigur, conform legii, până la finalizarea licitaţiei avem posibilitatea să prelungim contractul cu actualul operator, în aşa fel încât să nu avem probleme, mai ales în perioada de iarnă” declara primarul Ion Lungu, menţionând că, după realizarea studiului de oportunitate, licitaţia efectivă ar putea fi ţinută în 6 luni.         Concesionarea se va face prin licitaţie, caietul de sarcini urmând a fi supus aprobării plenului Consiliului Local într-o şedinţă viitoare. În 2014, la data scoaterii la mezat a serviciului de salubritate stradală şi de iarnă din municipiul Suceava, valoarea totală contractului era de 5,4 milioane de euro.