26 septembrie 2021

 

Ion Lungu, primarul Sucevei s-ar vaccina cu doza a treia


>„Dacă mâine dimineaţă se dă voie la vaccinare, cu siguranţă, în măsura în care mă încadrez, mă voi vaccina” a declarat şeful municipalităţii sucevene

„Sperăm ca loteria vaccinării să ducă la creşterea numărului sucevenilor care se vor vaccina” a declarat Ion Lungu, primarul Sucevei. Edilul-şef sucevean crede că vaccinarea reprezintă soluţia pentru prevenirea răspândirii SARS-CoV-2, în condiţiile în care, în ritmul actual de noi „pozitivări”, reşedinţa judeţ riscă să intre în „scenariul roşu” până la jumătatea lunii octombrie. „Am văzut aceste premii fabuloase, care, sper să determine pe oameni să se vaccineze mai mult, pentru că altă soluţie nu e” a arătat Lungu. Şeful executivului din Areni spune că nu se va înscrie la „tombola vaccinării”, dar şi că nu va ezita să se prezinte pentru a-i fi administrată a treia a doză de vaccin COVID-19. Potrivit şefului administraţiei municipale, au trecut de 6 deja luni de la vaccinarea completă din luna ianuarie 2021, acum primarul aşteptând să doza a treia.  „Dacă mâine dimineaţă se dă voie la vaccinare, cu siguranţă, în măsura în care mă încadrez, mă voi vaccina cu doza a treia Nu mă voi înscrie, dar dacă intră automat la selectare, nu voi lua premiul, dacă voi câştiga” a punctat primarul Sucevei. Ion Lungu a făcut apel la  suceveni să respecte, în continuare, regulile privind purtarea măştii de protecţie, distanţarea fizică şi igiena personală. „Se ştie că port masca în exces, la serviciu şi peste tot. Trebuie să ne protejăm, inclusiv prin aceste măsuri” a subliniat Ion Lungu, primarul municipiului Suceava.