07 ianuarie 2021

 Primarul Ion Lungu stă la rând, să se vaccineze

  • Etapa a doua a campaniei începe pe 15 ianuarie, șeful municipalității îndemnându-le pe celelalte „personalități publice”, cât și pe suceveni, să procedeze la fel
  •  Cred în acest vaccin și am încredere în experiențe din sănătate ” a spus Lungu, reliefând că este vorba despre un„ act de responsabilitate civică ”

Marea prioritate a Primăriei municipiului Suceava, în acest debut de nou an, este asigurarea spațiilor pentru etapa a doua de administrare a vaccinului Covid-19, a declarat ieri primarul Ion Lungu. „Stăm în contact cu Prefectura, cu Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, să vedem care nu sunt atribuite, pentru a face tot ce putem asigura spațiul necesar, cât și desfășurarea în condiții normale a acestei etape de vaccinare” a punctat șeful municipalității sucevene. Primarul Sucevei a ținut să menționeze că, personal acestea vor aștepta rândul, și se va vaccina în cea de-a doua etapă a campaniei, care va debuta la jumătatea acestor luni.Edilul-șef a îndemnat să procedeze la fel și pe celelalte „personalități publice în toate domeniile de activitate”, un apel în acest sens fiind făcut și către locuitorii reșiinței de județ. 

„În ceea ce mă privește, bineînțeles că și eu mă vaccinez. Așa cum prevăd reglementările legale, reprezentanții autorităților publice intră în etapa a doua, cea care începe de pe 15 ianuarie. Sigur, nu sărim peste rând. Vreau să asigur că atunci când îmi vine rândul la vaccinare, am so fac public. Rata de infectare în municipiul Suceava crescuse, marți, la 2, 09 la mia de locuitori. Chiar dacă a apreciat-o ca fiind una „satisfăcătoare”, Lungu îndemnat la „realism”, deoarece pe durata Sărbătorilor de iarnă, numărul testelor făcute de suceveni a scăzut foarte mult.Cred în acest vaccin, am încredere în experiențe din sănătate și chiar dacă nu este obligatoriu, eu îndemn cetățenii municipiului Suceava să facă acest vaccin ”a spus șeful executivului din reședința de județ.„Cu toții dorim să nu întoarcem la o stare de normalitate. Sau, lucru. Este un act de responsabilitate civică, și să nu uităm la Israel, unde sute de oameni stau la cozi ca să facă acest lucru ”a declarat Ion Lungu, primarul Sucevei.