01 noiembrie 2010

Panotaj cu brandul “Hai în Bucovina” în Iaşi, Neamţ şi Bistriţa Năsăud
• În interiorul judeţului asociaţiile turistice şi primăriile vor avea propriul logo
Consiliul Judeţean va promova logo-ul şi brandul „Hai în Bucovina” în mai multe judeţene ale ţării, conducerea acesturia purtând tratative pentru amplasarea, pe raza acestora, a mai multor panouri publicitare. „Vrem să ne pregătim pentru panotaj în afara judeţului Suceava. Arhitectul şef a fost în Neamţ şi Iaşi, şi a cerut aprobarea pentru amplasarea de suporţi de material publicitar, panouri mari, pentru brandul ”, declară preşedintele Gheorghe Flutur. Şeful administraţiei judeţene spune că, deocamdată, 3 panouri vor fi amplasate pe teritoriul judeţului Iaşi, iar câte două în Bistriţa Năsăud şi Neamţ, urmând ca, pe parcurs, să fie identificate şi alte locaţii de impact. Pe de altă parte, Gheorghe Flutur le cere primarilor şi asociaţiilor turistice din judeţ să-şi identifice propriul logo. „Va trebuie respectat un logo, o anumită gândire, pentru face reclamă obiectivelor turistice din judeţul Suceava. Consiliul Judeţean se va ocupa de cele 7-8 panouri din afara judeţului, în interior asociaţiile de turism şi primăriile trebuind să lucreze de unele singure la această reprezentare. Fundalul imaginii va fi de fiecare dată altul, în funcţie de evenimentele marcate, însă ochiul va trebui obişnuit cu un element distinctiv”, explică Gheorghe Flutur, precizând că nu există resurse financiare speciale rezervate acestor demersuri. Anul 2011 va fi „Anul Bucovinei”, puse efectiv în practică fiind mai multe proiecte cu finanţare europeană, printre care „Crăciun în Bucovina”, „Paşte în Bucovina”, „Pelerin în Bucovina”.