07 iulie 2024

 Echipa de fotbal Cetatea 1932 Suceava nu va juca pe Areni

> „Trebuie să fim realişti, să mergem pe ideea care poate duce să avem, în perspectivă, o echipă de fotbal performantă” a declarat primarul Ion Lungu

> Şoimii Gura Humorului va putea evolua pe stadionul din reşedinţa de judeţ, numai dacă îşi va schimba denumirea „într-o echipă din Suceava”

Ion Lungu, primarul municipiului Suceava, reacţionează la „multele discuţii legate de viitorul sportului sucevean”. „Nu ascund faptul că a venit la mine domnul primar de la Păltinoasa, care este patron sau finanţează, prin firmele lui, echipa de fotbal la Gura Humorului, ca să punem la dispoziţie stadionul Areni. I-am spus da, numai dacă schimbă denumirea într-o echipă din Suceava. Nu putem noi să dăm stadionul de la Suceava pentru Şoimii Gura Humorului. Am propus să facă aceste diligenţe la Federaţia Română de Fotbal, iar în măsura în care va aduce această schimbare, voi avea discuţii cu primarul ales, domnul Râmbu, să vedem ce este de făcut” a spus şeful executivului local sucevean.  Totodată, Ion Lungu a dezavuat şi zvonurile potrivit cărora echipa Cetatea 1932 Suceava, constituită de fostul vicepreşedinte al ACS Foresta, Marian Bordeianu, ar ajunge să joace pe stadionul Areni. „Am văzut că se vorbeşte şi despre Cetatea 1932. Nu ştiu de unde a apărut, să fie sănătoasă, dar domnul Bordeianu, care dă replici prin ziare, face parte din lista lungă a celor care au îngropat fotbalul sucevean. Deci nu este nou în fotbalul sucevean. Domnul Bordeianu a mai fost, este pe pomelnicul acela lung care a participat la îngroparea fotbalului sucevean. Eu ca primar, mi-am făcut datoria şi am dat bani. Nu sunt de acord ca o echipă care nici nu este înscrisă în Liga a IV-a să blocheze stadionul Areni. Stadionul Areni este al sucevenilor, a tuturor celor care au nevoie de acesta, dar nu-l putem bloca cu o echipă privată, care vine la Primărie să ia stadionul gratuit, iar din spate să ia bani de la părinţi, că le antrenează copiii. Nu putem face acest lucru. Eu am sprijinit întotdeauna şi voi sprijini cât voi putea, din toate funcţiile pe care le voi avea, fotbalul sucevean, dar trebuie să fim realişti, să mergem pe ideea care poate duce să avem, în perspectivă, o echipă de fotbal performantă” a precizat Ion Lungu, primarul municipiului Suceava.