30 mai 2022

 

 Cel puţin 10.000 de euro ar încasa Inna pentru a evolua la Zilele Sucevei

> „Am obţinut o sponsorizare de 50.000 de lei de la Ambro” anunţă primarul Lungu, menţionând că negocierile artiştii continuă

Consiliul Local a votat cheltuirea a 500.000 de lei pentru organizarea manifestărilor cultural-artistice din perioada 24-26 iunie 2022, când vor fi sărbătorite Zilele Sucevei.  „Noi nu am mai sărbătorit Zilele Sucevei de 2 ani şi, la fel, nici revelioanele. Tinerii noştri sunt doriţi de spectacole de calitate. Sigur, 500.000 de lei este mult şi puţin, dar totdeauna am făcut economii, şi nu am ieşit în evidenţă. Vreau să spun că există comune şi oraşe care nu cheltuiesc mai puţin de 1 milion de lei, iar noi am atras şi sponsorizări” a evidenţiază şeful municipalităţii sucevene. Printre artiştii contactaţi se numără Andra, Alexandra Cuza, The Motans şi, nu în cele din urmă, Inna. Negocierile încă nu sunt încheiate, dar, în ceea ce o priveşte pe Inna, prestaţia acesteia va fi răsplătită financiar dintr-o sponsorizare a unei societăţii comerciale din reşedinţa de judeţ. „În perioada următoare vom negocia onorariile cu aceşti artişti, dar în mare parte ştim cam pe unde ne aflăm. Pentru onorariul lui Inna am obţinut o sponsorizare de 50.000 de lei de la Ambro. Deci, în mare parte onorariul lui Inna, de 10.000 de euro va fi achitat de Ambro Suceava” informează Ion Lungu, ocupantul fotoliului administrativ din Areni.  Concertele de muzică populară şi muzică uşoară, la fel ca şi focul de artificii, se vor desfăşura pe esplanada Casei Culturii. Celelalte activităţi, inclusiv terasele, vor fi organizate în zona Iulis Mall, din Linca Sucevei.