18 mai 2022

 Primarul Ion Lungu se vaccinează cu doza a patra

> „Nu am avut niciun fel de reacţie reacţie negativă, şi mă voi vaccina din nou”, a arătat şeful municipalităţii

> Sucevenii vaccinaţi  începând cu 17 noiembrie 2021 pot ridica bonurile valorice de la Primărie

Ion Lungu, primarul municipiul anunţă demararea campaniei de vaccinare cu cea de a patra doză a vaccinului împotriva infecţiei cu Sars-CoV-2. În acest context, Lungu arată că a fost ferit de îmbolnăvire şi că de fiecare dată când şi-a inoculat serul protector nu a suferit vreun fel de reacţie adversă. „Eu am făcut primele trei doze şi sunt unul dintre cei care mă voi vaccina şi cu doza a patra. Îi mulţumesc lui Dumnezeu! nu am fost bolnav până acum. Nu am avut niciun fel de reacţie reacţie negativă, şi mă voi vaccina din nou, probabil săptămâna viitoare” a spus, într-o conferinţă de presă, şeful administraţie publice locale din urbea reşedinţă de judeţ.

Lungu aduce la cunoştinţă, de asemenea, că sucevenii care s-au vaccinat în intervalul 17 noiembrie 2021-13 aprilie 2022 pot intra în posesia bonurilor valorice. Acestea au avut rolul de stimulare a campaniei de vaccinare Covid-19, fiind suportate de la bugetul de stat. „Avem primite la casieria municipalităţii tichete pentru 1.416 de persoane. Noi colaborăm cu DSP, iar prin lege s-a stabilit ca aceste sume să fie distribuite prin primării” a spus Ion Lungu, primarul Sucevei.

Reamintim că, pentru accelerarea campaniei de vaccinare, Guvernul României a adoptat, în 30 august 2021, o ordonanță care prevede acordarea de vouchere pentru persoanele vaccinate cu schema completă anti-COVID-19. Vaccinaţii primesc o alocație de hrană în valoare de 100 lei, sub forma a 5 tichete de masă.