Autobasculantele de 60 de tone pe osie distrug bulevardele municipiului
Administraţia locală suceveană a trecut la remedierea la rece a stricăciunilor din carosabil, iar pentru că Primăria nu mai are contract valabil cu SCCF Grup Colas Iaşi, lucrările sunt făcute de angajaţii de la Direcţia Domeniului Public a executivului. Edilul şef Ion Lungu spune că, după perioada de îngheţ-dezgheţ, a apărut o mulţime de gropi în asfalt, iar din cauză că vremea nu permite folosirea bitumului, reparaţiile se vor face cu pavele. Şeful municipalităţii precizează că, în vederea atribuirii serviciului de reparaţii-întreţinere, va fi întocmit un caiet de sarcini prin care se vor impune noi soluţii de executare a lucrărilor la infrastructura rutieră, mai ales că, în fiecare an, aceasta iese prost din iarnă, necesitând cheltuieli suplimentare pentru aducerea la o stare acceptabilă. Una dintre acestea se referă la folosirea în structură a plaselor de oţel-armat, demers care, chiar dacă încarcă costurile cu circa 15%, se va concretiza într-o durată de viaţă mai lungă străzilor. Primarul susţine că Ministerul Transporturilor şi Autoritatea Rutieră Română au greşit atunci când au legiferat autorizarea circulaţiei mijloacelor grele de transport de 60 de tone pe osie pe o infrastructură de drumuri necorespunzătoare, menţionând că acestea din urmă distrug bulevardele principale ale oraşului. Ion Lungu evidenţiază că situaţia s-ar putea îmbunătăţi odată cu materializarea lucrărilor la cele două centuri ocolitoare lae urbei reşedină, apelând la parlamentarii suceveni să facă lobby în vederea susţinerii financiare a investiţiilor. În ultimii 5 ani, în municipiul Suceava, cu infrastructura rutieră s-au cheltuit între 1,3 şi 1,5 milioane lei anual.
Administraţia locală suceveană a trecut la remedierea la rece a stricăciunilor din carosabil, iar pentru că Primăria nu mai are contract valabil cu SCCF Grup Colas Iaşi, lucrările sunt făcute de angajaţii de la Direcţia Domeniului Public a executivului. Edilul şef Ion Lungu spune că, după perioada de îngheţ-dezgheţ, a apărut o mulţime de gropi în asfalt, iar din cauză că vremea nu permite folosirea bitumului, reparaţiile se vor face cu pavele. Şeful municipalităţii precizează că, în vederea atribuirii serviciului de reparaţii-întreţinere, va fi întocmit un caiet de sarcini prin care se vor impune noi soluţii de executare a lucrărilor la infrastructura rutieră, mai ales că, în fiecare an, aceasta iese prost din iarnă, necesitând cheltuieli suplimentare pentru aducerea la o stare acceptabilă. Una dintre acestea se referă la folosirea în structură a plaselor de oţel-armat, demers care, chiar dacă încarcă costurile cu circa 15%, se va concretiza într-o durată de viaţă mai lungă străzilor. Primarul susţine că Ministerul Transporturilor şi Autoritatea Rutieră Română au greşit atunci când au legiferat autorizarea circulaţiei mijloacelor grele de transport de 60 de tone pe osie pe o infrastructură de drumuri necorespunzătoare, menţionând că acestea din urmă distrug bulevardele principale ale oraşului. Ion Lungu evidenţiază că situaţia s-ar putea îmbunătăţi odată cu materializarea lucrărilor la cele două centuri ocolitoare lae urbei reşedină, apelând la parlamentarii suceveni să facă lobby în vederea susţinerii financiare a investiţiilor. În ultimii 5 ani, în municipiul Suceava, cu infrastructura rutieră s-au cheltuit între 1,3 şi 1,5 milioane lei anual.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu