10 iunie 2021

La Primăria Suceava

Identificare cu cardul şi dispozitiv de recunoaştere facială pentru împiedicarea chiulului 

  • „Sper ca toţi colegii să înţeleagă că aceste lucruri sunt făcute pentru o eficienţă mai bună” a declarat viceprimarul Lucian Harşovschi
  •  Cele 15 sisteme electronice de pontaj sunt dotate inclusiv cu  funcţii de depistare a prezenţei măştii de protecţie şi de măsurare a temperaturii corporale

Începând de 1 iulie, prezenţa la serviciu a angajaţilor Primăriei Suceava va fi strict monitorizată. Anunţul este făcut de către viceprimarul Lucian Harşovschi, potrivit căruia, achiziţionate, şi în probe sunt, 15 dispozitive electronice de pontaj. Astfel, prezenţa locul de muncă va fi confirmată cu cardul, cât şi prin recunoaştere facială, vestea nefiind primită tocmai cu încântare de mulţi dintre cei vizaţi. „Estimăm că, începând cu 1 iulie, tot ceea ce înseamnă pontaj în Primăria municipiului Suceava, nu se va mai face prin semnare în condică. A fost o luptă de grea, dar, spunem noi, până la urmă va fi bine” subliniază Harşovschi.  Pe lângă posibilitatea integrării sistemului de pontaj, cu suporturi cod QR sau PIN şi de recunoaştere facială, dispozitivele în cauză au funcţii de depistare a prezenţei sau absenţei măştii de protecţie, dar de şi măsurării temperaturii corporale, cu avertizare sonoră în caz de neconformare sau de depăşire a temperaturii. „Când vin angajaţii din Primărie, în primul rând aceştia trebuie să se ponteze cu cardul, după care facial, api pontajul este trimis electronic către Serviciul <Resurse umane>. În cazul în care pontajul nu este făcut corespunzător, există posibilitatea ca angajatul să primească un sms pe telefon, în care i se spune că, dacă nu s-a pontat, este bine să o facă, pentru că nu apare în sistem. Sper ca toţi colegii să înţeleagă că aceste lucruri sunt făcute pentru o eficienţă mai bună, cât şi pentru protecţiei împotriva SARS-CoV-2, deoarece toată lumea punea mâna pe aceleaşi pixuri ca să semneze în condică”, a explicat Lucian Harşovschi, viceprimarul Sucevei.