La Primăria Suceava
Identificare cu cardul şi dispozitiv de recunoaştere facială pentru împiedicarea chiulului
- „Sper ca toţi
colegii să înţeleagă că aceste lucruri sunt făcute pentru o eficienţă mai bună”
a declarat viceprimarul Lucian Harşovschi
- Cele 15 sisteme electronice de pontaj sunt
dotate inclusiv cu funcţii de depistare
a prezenţei măştii de protecţie şi de măsurare a temperaturii corporale
Începând de 1 iulie,
prezenţa la serviciu a angajaţilor Primăriei Suceava va fi strict monitorizată.
Anunţul este făcut de către viceprimarul Lucian Harşovschi, potrivit căruia,
achiziţionate, şi în probe sunt, 15 dispozitive electronice de pontaj. Astfel,
prezenţa locul de muncă va fi confirmată cu cardul, cât şi prin recunoaştere
facială, vestea nefiind primită tocmai cu încântare de mulţi dintre cei
vizaţi. „Estimăm că, începând cu 1 iulie, tot ceea ce
înseamnă pontaj în Primăria municipiului Suceava, nu se va mai face prin semnare
în condică. A fost o luptă de grea, dar, spunem noi, până la urmă va fi bine”
subliniază Harşovschi. Pe lângă
posibilitatea integrării sistemului de pontaj, cu suporturi cod QR sau PIN şi
de recunoaştere facială, dispozitivele în cauză au funcţii de depistare a
prezenţei sau absenţei măştii de protecţie, dar de şi măsurării temperaturii
corporale, cu avertizare sonoră în caz de neconformare sau de depăşire a
temperaturii. „Când vin angajaţii din Primărie, în primul rând aceştia trebuie
să se ponteze cu cardul, după care facial, api pontajul este trimis electronic
către Serviciul <Resurse umane>. În cazul în care pontajul nu este făcut
corespunzător, există posibilitatea ca angajatul să primească un sms pe
telefon, în care i se spune că, dacă nu s-a pontat, este bine să o facă, pentru
că nu apare în sistem. Sper ca toţi colegii să înţeleagă că aceste lucruri sunt
făcute pentru o eficienţă mai bună, cât şi pentru protecţiei împotriva
SARS-CoV-2, deoarece toată lumea punea mâna pe aceleaşi pixuri ca să semneze în
condică”, a explicat Lucian Harşovschi, viceprimarul Sucevei.