Peste două mii de interesaţi de oferta Bucovinei de la
Târgul de turism al României
Pe durata a 4 zile, peste 2.000 de vizitatori au trecut pe la standul
Bucovinei, în cadrul celei de a 33-a ediţie a Târgului de turism al României-TTR
2015, eveniment organizat în perioada 12-15 martie 2015, în Centrul
expozițional „Romexpo”, București. În scopul promovării pe plan naţional al
potenţialului turistic al judeţului Suceava, Consiliului Judeţean i s-a pus la
dispoziţie o suprafaţă de 15 metri pătraţi, standul având ca tematică „Paștele
în Bucovina”. Spaţiul expozițional sucevean - special amenajat pentru
promovarea obiectivelor şi atracţiilor turistice din judeţ -, inclusiv a
evenimentelor „Hora Bucovinei” şi „Pelerin în Bucovina”, prezenţi au fost şi doi
meşteri populari, aceştia oferind publicului vizitator demonstraţii de
încondeiat ouă şi de pictat icoane. Către vizitatorii standului judeţului
Suceava au fost distribuite hărţi turistice, Programul „Paştele în Bucovina
2015”, broşuri de prezentare a obiceiurilor pascale din Bucovina, structurilor
de cazare turistică, bisericilor şi mănăstirilor, turismului rural şi
turismului activ, ghiduri turistice ale municipiului Suceava şi Bazinului
Dornelor, dar şi pliante de prezentare a unităţilor de cazare sucevene. Totodată, reprezentaţii judeţului au oferit
celor interesaţi informaţii referitoare la obiectivele şi atracţiile turistice,
evenimentele anuale organizate de Consiliul Judeţean, privitoare la infrastructurile
de transport, cazare, alimentaţie publică, despre cele de agrement şi tratament,
precum şi în ceea ce priveşte ofertele operatorilor economici pentru
sărbătorile pascale. Astfel, pachetele turistice specifice Paştelui, oferite de
agenţii economici din turism, au inclus cazare pentru 2-5 nopţi, servicii de
servire a mesei, programe artistice şi de evidenţiere a tradiţiilor, excursii
în natură sau la diverse obiective turistice, plimbări cu caii sau cu trăsura,
petreceri în aer liber şi focuri de tabără, acces la spaţii de joacă pentru
copii, acces la centre spa şi wellness, dar şi altele. De precizat este că, ediţia
de primăvară a Târgului de turism al României a adunat
peste 290 de agenţii de turism tour-operatoare şi detailiste, hoteluri
şi pensiuni, agenţii de asigurări şi bănci, organizatori de congrese şi turism
de afaceri, organizaţii patronale şi asociaţii profesionale, organizaţii de
promovare a turismului din străinătate, organizaţii şi instituţii de promovare
a regiunilor turistice din România, dar şi prestatori de servicii de transport,
de cazare şi de agrement.