18 martie 2015

Peste două mii de interesaţi de oferta Bucovinei de la Târgul de turism al României
Pe durata a 4 zile, peste 2.000 de vizitatori au trecut pe la standul Bucovinei, în cadrul celei de a 33-a ediţie a Târgului de turism al României-TTR 2015, eveniment organizat în perioada 12-15 martie 2015, în Centrul expozițional „Romexpo”, București. În scopul promovării pe plan naţional al potenţialului turistic al judeţului Suceava, Consiliului Judeţean i s-a pus la dispoziţie o suprafaţă de 15 metri pătraţi, standul având ca tematică „Paștele în Bucovina”. Spaţiul expozițional sucevean - special amenajat pentru promovarea obiectivelor şi atracţiilor turistice din judeţ -, inclusiv a evenimentelor „Hora Bucovinei” şi „Pelerin în Bucovina”, prezenţi au fost şi doi meşteri populari, aceştia oferind publicului vizitator demonstraţii de încondeiat ouă şi de pictat icoane. Către vizitatorii standului judeţului Suceava au fost distribuite hărţi turistice, Programul „Paştele în Bucovina 2015”, broşuri de prezentare a obiceiurilor pascale din Bucovina, structurilor de cazare turistică, bisericilor şi mănăstirilor, turismului rural şi turismului activ, ghiduri turistice ale municipiului Suceava şi Bazinului Dornelor, dar şi pliante de prezentare a unităţilor de cazare sucevene.  Totodată, reprezentaţii judeţului au oferit celor interesaţi informaţii referitoare la obiectivele şi atracţiile turistice, evenimentele anuale organizate de Consiliul Judeţean, privitoare la infrastructurile de transport, cazare, alimentaţie publică, despre cele de agrement şi tratament, precum şi în ceea ce priveşte ofertele operatorilor economici pentru sărbătorile pascale. Astfel, pachetele turistice specifice Paştelui, oferite de agenţii economici din turism, au inclus cazare pentru 2-5 nopţi, servicii de servire a mesei, programe artistice şi de evidenţiere a tradiţiilor, excursii în natură sau la diverse obiective turistice, plimbări cu caii sau cu trăsura, petreceri în aer liber şi focuri de tabără, acces la spaţii de joacă pentru copii, acces la centre spa şi wellness, dar şi altele. De precizat este că, ediţia de primăvară a Târgului de turism al României a adunat peste 290 de agenţii de turism tour-operatoare şi detailiste, hoteluri şi pensiuni, agenţii de asigurări şi bănci, organizatori de congrese şi turism de afaceri, organizaţii patronale şi asociaţii profesionale, organizaţii de promovare a turismului din străinătate, organizaţii şi instituţii de promovare a regiunilor turistice din România, dar şi prestatori de servicii de transport, de cazare şi de agrement.