Măsură pentru depistarea dublei
finanţări a proiectelor
·
Dezideratul
va fi atins prin utilizarea unei platforme informatice care va „automatiza” o
parte dintre activităţile angajaţilor implicaţi în derularea acestora.
O platformă informatică va fi furnizată şi
implementată la nivelul a 43 de servicii publice de ocupare, printre care şi
cel din judeţul Suceava.
Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă Suceava
informează, printr-un comunicat de presă, că respectiva platformă va gestiona
şi monitoriza proiectele derulate, precum şi resursele umane şi materiale
implicate. „Această activitate va duce la eficientizarea muncii angajaţilor
serviciului public, pentru a răspunde
adecvat şi profesionist nevoilor pe care le ridică beneficiarii”,
subliniază responsabilii AJOFM. Proiectul „Data project management
system-Instrument de gestiune şi monitorizare a proiectelor”, este derulat de
Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă şi IT System Internaţional
până în iulie 2015. Acesta are ca obiective creşterea calităţii oferite prin
sistemul public de ocupare, prin reducerea gradului de solicitare a angajaţilor
implicaţi în derularea de proiecte, astfel încât munca de zi cu zi să fie mai
bine planificată şi eficientizată prin utilizarea unei platforme informatice
care le va automatiza o parte dintre activităţi. „Sistemul prezintă o
importanţă deosebită, mai ales în ceea ce priveşte posibilitatea de a gestiona
activitatea cu privire la proiecte şi minimizarea oricăror posibilităţi de
dubla finanţare în cazul acestora”, se accentuează în comunicatul de presă
al AJOFM Suceava.
Proiectul îşi propune să se pună
de acord cu obiectivele Axei prioritare 4 - „Modernizarea serviciului public de
ocupare” şi Domeniului major de intervenţie 4.1 „Întărirea capacităţii de
furnizare a serviciilor de ocupare”, prin îmbunătăţirea şi asigurarea calităţii
serviciilor furnizate persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, capacităţii
administrative şi instituţionale, a
transparenţei şi eficienţei în acordarea acestora.