Consiliul Judeţean, 20 de
proceduri de licitaţii anulate
·
Trei
proceduri se află în derulare, deoarece şedinţele de evaluare şi încheiere a
contractelor au fost programate pentru anul 2015.
În anul 2014, Compartimentul „Achiziţii publice şi contracte” al
Consiliului Judeţean Suceava a organizat şi desfăşurat 128 de proceduri de
achiziţie publică de produse, servicii şi lucrări. Dintre acestea, 108 de
proceduri au fost finalizate cu încheierea unui contract, se arată într-o
informare dată publicităţii de instituţia suceveană. Pentru furnizare de
produse, compartimentul amintit a organizat 4 licitaţii deschise finalizate cu
o etapă electronică; 2 licitaţii deschise; 5 cereri de ofertă; 8 cumpărări
directe prin licitaţie electronică şi 25 de cumpărări directe. În cazul
serviciilor, în cadrul Consiliului Judeţean au fost promovate 8 licitaţii
deschise; două cereri de ofertă; 10 proceduri proprii; 3 cumpărări prin licitaţie
electronică şi 34 de cumpărări directe. Pentru lucrări, în anul 2014, s-au
desfăşurat 4 licitaţii deschise şi 3 cumpărări directe. Din totalul
procedurilor iniţiate pe durata anului trecut, 20 au fost anulate. De menţionat
este că 3 proceduri se află în derulare, deoarece şedinţele de evaluare şi
încheiere a contractelor au fost programate pentru anul 2015. Dintre
procedurile derulate anul trecut se remarcă, din punct de vedere al
importanţei, complexităţii şi valorii, achiziţiile de furnizare a produselor
lactate şi de panificaţie; execuţia lucrărilor a 3 staţii de transfer,
redimensionare a altora două şi amenajarea centrelor de colectare a deşeurilor
menajere; construirea de platforme de colectare adeşeurilor; lucrările de
reabilitare şi modernizare a Muzeului de Istorie şi lucrările de modernizare a
aerogării Aeroportului „Ştefan cel Mare” Suceava. Procedurile organizate şi
desfăşurate de Consiliul Judeţean Suceava, ca autoritatea contractantă, în
conformitate cu Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/ 2006, sunt licitaţia
deschisă, cererea de ofertă, cumpărarea directă şi procedura proprie.